خبرگزاری کار ایران

رییس فراکسیون کارگری:

نان مساله‌ای حیاتی برای کارگران است

کد خبر : ۲۳۱۳۵۳

از وزارت آموزش و پرورش می‌خواهم تا در پرداخت معوقات معلمان تسریع کند / نان مسئله ای حیاتی برای فقرا، ‌کارگران و کشاورزان است از این رو نباید به راحتی از گران شدن آن گذشت.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت نان، گفت: نان مسئله ای حیاتی برای فقرا، ‌کارگران و کشاورزان است از این رو نباید به راحتی از گران شدن آن گذشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب طی تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سالگرد ارائه گزارش تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی قرار داریم ولی متأسفانه هنوز برخی از تخلفات ادامه دارد گفت: لذا انتظار داریم مجلس چاره ای بیاندیشد و دستگاه قضایی در برخورد با این موضوع وارد عمل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه نسبت به اجرایی نشدن استفساریه تبصره ۲ ماده ۷۳۰ قانون تأمین اجتماعی که یک سال و ۹ ماه از آن می گذرد انتقاد کرد و گفت: متأسفانه کسانی که مشمول موضوع این ماده می شدند به دلیل اجرایی نشدن آن دو سال بیشتر خدمت کردند.

وی در تذکری دیگری به وزیر کشور نسبت به صادر نشدن حکم دهیاران منطقه رودبار قصران تذکر داد و گفت: وزارت کشور این موضوع را هر چه زودتر حل و فصل کند، همچنین بسیاری از روستاهای تهران که در منطقه سردسیر واقع شده‌اند لوله کشی گاز ندارند از این رو لازم است شرکت گاز در راستای گازرسانی به این مناطق وارد عمل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: ضمن تشکر از مجلس به خاطر توجه به موضوع دستمزد کارگزاران مخابرات روستایی از وزارت آموزش و پرورش می‌خواهم تا در پرداخت معوقات معلمان تسریع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز