خبرگزاری کار ایران

پس از سه بار لغو؛

سرانجام انتخابات کانون کارگران بازنشسته اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۵۲

«مجمع انتخاباتی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی اهواز برای چهارمین بار با حضور اعضای این تشکل صنفی در مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز برگزار شد. / پیش از این انتخابات این نهاد صنفی سه بار به دلیل بی‌نظمی در روند برگزاری لغو شده بود.»

انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان اهواز پس از سه بار برگزاری نافرجام انتخابات، سرانجام روز پنجشنبه(۱۳ آذر ماه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی اهواز برای چهارمین بار با حضور اعضای این تشکل صنفی در مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این دوره از انتخابات به ترتیب آقایان؛ «حسین علی شیرزاد»، «حمید باوی بحره»، «امیر حسین ستاری»، «ناصر ملک آسا»، «فرض علی گرجیان»، «فرهاد دهدار»، «رضا عامر»، «مجید اسکندری»، «ابراهیم امیری «، «حسین صنایی، «سید اسحاق موسوی» و خانم «فرنگ درویشی» برای مدت دو سال حد نصاب آرا برای انتخاب در هیئت مدیره به عنوان عضو اصلی یا علی البدل و بازرسین را به دست آوردند.

گفتنی است پیش از این انتخابات این نهاد صنفی سه بار به دلیل بی‌نظمی در روند برگزاری لغو شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز