خبرگزاری کار ایران

در فاز ۱۳ رخ داد:

مسمومیت ۳۷ کارگر در عسلویه بر اثر خوردن سالاد الویه فاسد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۸۸

«شب گذشته ۳۷ نفر از کارگرانی که گفته می‌شود در استخدام شرکت صافا بوده‌اند به دلیل مسمومیت غذایی ناشی از خوردن سالاد الویه فاسد به بیمارستان امام خمینی کنگان منتقل شده و بصورت سرپایی درمان شدند.»

منابع خبری ایلنا از مسمومیت غذایی ۳۷ نفر از کارگران شاغل در فاز ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی عسلویه خبر می‌دهند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته(هشتم آذرماه) ۳۷ نفر از کارگرانی که گفته می‌شود در استخدام شرکت صافا بوده‌اند به دلیل مسمومیت غذایی ناشی از خوردن سالاد الویه فاسد به بیمارستان امام خمینی کنگان منتقل شده و بصورت سرپایی درمان شدند.

کارگران به ایلنا گزارش داده‌اند که مسموم شدگان شب گذشته با اتوبوس به بیمارستان منتقل و پس از تزریق سرم و بهبودی توسط‌‌ همان اتوبوس بیمارستان را ترک کرده‌اند.

بر اساس این گزارش تعداد تقریبی کارگران شاغل در شرکت صافا تا حدود ۶۰ نفر برآورد می‌شود و حدود نیمی از این کارگران را نیروهای بومی و مابقی آن‌ها را نیروهای غیر بومی تشکیل می‌دهند.

بر این اساس، ۳۷ کارگری که شب گذشته بر اثر مسمومیت غذایی به بیمارستان کنگان منتقل شده باشند به احتمال قوی باید از کارگرانی غیر بومی باشند که به دلیل دور بودن از محل سکونت هزینه‌ها و ملزومات خوردخوراک و اقامت آن‌ها به وسیله شرکت پیمانکاری تامین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز