خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده ولی‌فقیه سپاه در تجمع بسیجیان؛

با تشکیل بسیج، استکبار به ذلت افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۰۷

اگر می‌خواهید جزء کسانی باشید که ظهور حضرت بقیه‌الله را نزدیک‌تر کنید٬ به تقویت فرهنگ بسیجی در جامعه کمک کنید.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه آنچه که دشمنان را از این ملت دور کرده است، روحیه بسیجی است، ابراز کرد: با تشکیل بسیج، استکبار به ذلت افتاد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی٬ حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر عبدالله حاج‌صادقی در تجمع بزرگ بسیجیان که در سالن شهدای دفاع مقدس سپاه استان قم برگزار شد، اظهار داشت: مادامی که رهبر این امت و این ملت دارای روحیه بسیجی هستند، دشمنان از این ملت در هراس هستند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که دشمنان را از این ملت دور کرده است، روحیه بسیجی است، ابراز کرد: با تشکیل بسیج، استکبار به ذلت افتاد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بسیج قم را پیشتاز بسیج کشور خواند و افزود: آن چیزی که عراق را نجات داده است تشکیل بسیج است.

وی عامل پیروزی یمن را تشکیل بسیج مردمی دانست و ادامه داد: بسیج و بسیجی در همه صحنه‌ها افتخار آفریده است.

صادقی انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از کربلا خواند و خاطرنشان کرد: ما در کنار ذکر یا حسین یک چیز دیگر را باید آموزش ببینیم و آن با حسین(ع) بودن است.

وی انقلاب اسلامی را شاگرد مکتب امام حسین(ع) خواند و افزود: بسیجی یعنی آنکه همه چیز خود را به میدان فداکاری برای دین خدا آورده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر امام حسین(ع) بسیجی داشت، ندای " هل من ناصر ینصرنی " را سر نمی‌داد، بیان نمود: بسیجی در مقابل حکم خدا متوقف و در دفاع از دین خدا پیشرو است.

وی حضور، ایستادگی، احساس مسئولیت را از مهمترین ویژگی های بسیجیان برشمرد و افزود: بسیج به مسئولین قدرت می‌دهد.

صادقی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت روحیه بسیجی مرگ تدریجی استکبار را رقم می زند و انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ بسیجی سنگ در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است.

وی از مهمترین عوامل بقای انقلاب را در سه دهه گذشته فرهنگ بسیجی دانست و ابراز کرد: در آینده همین فرهنگ بسیجی باعثتداوم و بقای انقلاب خواهد بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر می‌خواهید جزء کسانی باشید که ظهور حضرت بقیه الله را نزدیک‌تر کنید به تقویت فرهنگ بسیجی در جامعه کمک کنید.

صادقی افزود: دشمنان خوب متوجه شدند، که اگر ایران را بخواهند بزنند، باید نرم افزار و جان انقلاب را بزنند، جان انقلاب اسلام، ولایت مداری و فرهنگ بسیجی است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین و مدیران روحیه بسیجی را وظیفه خود بدانند، بیان نمود: هر کس نسبت به روحیه بسیجی تلاش کنید یقینا عمل او مصداق عمل صالح می باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بسیجیان قمی را افتخار کشور دانست و ابراز کرد: بسیجیان قم در فتنه ی خلق مسلمان، ملی گرائی افتخار آفریدند و ثابت کردند بسیجیان امروز با توان بیشتری نسبت به رزمندگان دیروز در برابر فتنه ها ایستادند.

وی در پایان تصریح کرد: بسیجیان آماده باشید که سنگر های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز