خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهیم برنامه‌فدراسیون زیرسئوال برود؛

کشتکار: برای کسب نتیجه به قطر نمی‌رویم / چند رکورد ملی می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۹۵

ما یک برنامه ریزی چهارساله را در نظر گرفتیم. این مسابقات هم بخشی از برنامه مورد نظر ماست. این مسابقات برای کسب تجربه نیست چون ممکن است بعضی از این افراد تا آن موقع عوض شوند.

سرمربی تیم ملی شنا در آستانه اعزامی تیم ملی به مسابقات جهانی مسافت کوتاه قطر گفت: برای کسب نتیجه به قطر نمی رویم.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کشتکار اظهار کرد: قطر برای توسعه شنا برنامهد ریزی گسترده ای انجام داده تا بتواند تعداد شناگران و مربیان خود را در این حوزه تا سال ۲۰۲۰ افزایش دهد. همچنین میزبانی دوازدهمین دوره مسابقات مسافت کوتاه را هم برعهده گرفته است. به نمایندگی از کل شناگران ایران ما نیز سه نفر را که جزو برترین های مسابقات کشوری بودند، انتخاب کردیم و به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی شنا ایران ادامه داد: قطری ها یک کمپ را هم برای ۲۵۰ شناگر جهان و ۱۲۰ مربی تدارک دیده اند. آریا نسیمی شاد هم در این کمپ شرکت می کند.

کشتکار عنوان کرد: ما یک برنامه ریزی چهارساله را در نظر گرفتیم. این مسابقات هم بخشی از برنامه مورد نظر ماست. این مسابقات برای کسب تجربه نیست چون ممکن است بعضی از این افراد تا آن موقع عوض شوند. پس ما باید در این نوع از بازی ها شرکت کنیم چون عدم شرکت کردن ما به منزله زیر سئوال بردن برنامه های فدراسیون است.

وی خاطر نشان کرد: ما از حضور در این مسابقات نتیجه خیلی خوبی می گیریم چون چند رکورد ملی شکسته خواهد شد. علاوه بر این ادامه همین مسابقات جهانی مسافت کوتاه، اردوی مسابقات جهانی کازان خواهد بود. هدف بعدی ما کسب سهمیه کازان است. تا آخر امسال اردوهای داخلی و برون مرزی خواهیم داشت. اگر سهمیه را کسب کنیم، سدهای گذشته را می شکنیم. همان طور که در انتخابی المپیک جوانان ما توانستیم پنج سهمیه را بگیریم.

کشتکار بیان کرد: ما باید برنامه ریزی داشته باشیم تا تعداد شناگران، مربیان و مسابقات افزایش یابد، که همه این ها به هزینه برمی گردد. اگر از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت های لازم شود، ما می توانیم در آینده در سطح آسیا صاحب مدال هم شویم. به شرطی که مسیر و برنامه طولانی مدت ادامه داشته باشد و حمایت شویم. در این صورت به سمت جلو گام برمی داریم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های فدراسیون و کادر فنی شنا این است که نگاه تبعیضی به ماده های شنا نداشته باشیم. در زمان ریاست های قبلی فدراسیون نگاه ها به این صورت بود که فقط به ماده هایی که امکان کسب مدال یا رکورد داشتند توجه می کردند.

او ادامه داد: ما می توانستیم در مسابقات ساحلی آسیایی هم شرکت کنیم. هنوز دلیل عدم شرکت کردن را نمی دانم. یکی از اساسی ترین بخش هایی که همیشه عنوان می کنیم این است که توانایی استقامتی را هم بالا ببریم.

سرمربی تیم ملی شنا ایران گفت: بلافاصله بعد از مسابقات آسیایی اینچئون شناگران تمرینات خود را مجددا آغاز کردند. همچنین در جام ولایت هم مسابقه دادند. در مسابقات جام ولایت اولین بار بود که نزدیک ۳۰ تیم شرکت کردند. این نوید خوبی برای شنا هم به صورت کمی و هم کیفی بود. ما شناگران ملی پوش را از درون همین مسابقات انتخاب کردیم. بعد از انتخاب شناگران، ملی پوشان در استخر آزادی زیر نظر فدراسیون و در بهترین شرایط به تمرینات خود ادامه دادند. امید زیادی به شناگران ملی پوش داریم که نوید آینده خوب شنا ایران را می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز