خبرگزاری کار ایران

حدادعادل در حاشیه مراسم معارفه وزیر علوم؛

رأی اعتماد نمایندگان به همه وزرا مشروط است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۶۵

حضور بنده و برخی نمایندگان در جلسه معارفه وزیر علوم٬ علیرغم اینکه مجلس امروز جلسه علنی دارد٬ به این معنی است که نقطه پایانی بر مسائل مجلس و دولت در رأی اعتماد به وزیر علوم و نقطه آغازی برای آقای فرهادی باشد تا این وزارتخانه را اداره کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه معارفه وزیر علوم در جمع خبرنگاران گفت: مجلس تقریبا به این باور رسیده که فرهادی می‌تواند موفق باشد، لذا ما هم در مجلس همانطور که با رأی اعتماد نشان دادیم٬ آماده همکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حداد عادل در مراسم معارفه محمد فرهادی به عنوان وزیر علوم گفت: حضور من و برخی نمایندگان در جلسه معارفه وزیر علوم٬ علیرغم اینکه مجلس امروز جلسه علنی دارد٬ به این معنی است که نقطه پایانی بر مسائل مجلس و دولت در رأی اعتماد به وزیر علوم و نقطه آغازی برای آقای فرهادی باشد تا این وزارتخانه را اداره کند.

وی ادامه داد: امیدواریم بعد از این دیگر حساسیت‌های این چنینی وجود نداشته باشد و میدان همکاری مجلس و وزارت علوم، میدان کار و برنامه‌های اجرایی باشد چراکه وزارت علوم همیشه یک فضای داغ و پرتنش سیاسی بوده است و هیچ وقت نمی‌شود سیاست را از دانشگاه جدا کرد.

حداد عادل افزود: حساسیت مجلس در ابتدای کار وزیر علوم نسبت به مسائل سیاسی طبیعی است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سؤال که برخی در جلسه اعتماد به وزیر اینگونه مطرح کردند که بین مجلس و فرهادی تعامل خاصی صورت گرفته است، گفت: داد و ستدی صورت نگرفته، مطمئن باشید اگر منظور از تعامل، تفاهم است، آن را قبول داریم، اما اگر قول و قرار و داد و ستدی بین مجلس و وزیر بوده است قطعاً آن را قبول نداریم.

غلامعلی حداد عادل در مورد انتقاد نمایندگان مجلس نسبت به فرهادی گفت: قانوناً همه چیز ممکن است اما هرگز آرزو نمی‌کنیم وقت وزیر را با کارت‌های زرد و قرمز بگیریم یا بیش از حد درگیری و مسائلی در این زمینه داشته باشیم، اما رأی اعتماد نمایندگان مجلس به همه وزرا مشروط است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز