خبرگزاری کار ایران

شهردار کیاسر خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره مجسمه ها و بازی های برفی مازندران، در شهر کیاسر

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۲۷

شهر کیاسر به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی بکر و بی نظیر و آب و هوایی مناسب و زمستان برفی می تواند به قطب گردشگری زمستانی در مازندران و کشور تبدیل شود.

نخستین جشنواره مجسمه ها و بازی های برفی مازندران زمستان امسال در شهر کیاسر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، خلیل انتظاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره برفی مازندران با هدف طراحی، ساخت و اجرای مجسمه، حجم و سازه های برفی، در راستای فرهنگ اسلامی و ایرانی با نگاه نو به ارزش های انسانی و ایرانی با نگاه نو به ارزش های انسانی و زیبای معنوی، یادآوری خاطرات قومی و بومی، ادبیات غنی، ضرب المثل ها، اداب رسوم برگزار می شود.

وی افزود: نگرش ویژه به جاذبه های شهر کیاسر به عنوان محل برگزاری این رویداد به عنوان مقصد گردشگری زمستانه، جذب گردشگران زمستانی، ایجاد رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری بین جوانان و علاقمندان، معرفی و فروش صنایع دستی با برپایی غرفه و نمایشگاه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

شهردار کیاسر با بیان اینکه از ظرفیت گردشگری زمستانی در کیاسر فرصت ارزشمندی بوده که از آن استفاده نشده است، تصریح کرد، مناطق متعددی در کشور پیشرفته و در حال توسعه که از نظر آب و هوایی مشابه مناطق برفی و سردسیر ایران مانند کیاسر بوده که به راحتی توانسته اند با استفاده از پتانسیل برف و کوهستان گردشگری زمستانی خود را توسعه دهند.

انتظاری افزود: با استفاده از پتانسیل برف در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر و اتخاذ تدابیر مناسب در قالب فرصتی بی نظیر در زمینه گردشگری سبب افزایش اشتغال، درآمد زایی و عامل سرعت بخشی در رشد و توسعه این منطقه خواهد شد.

وی گفت: شهر کیاسر به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی بکر و بی نظیر و آب و هوایی مناسب و زمستان برفی می تواند به قطب گردشگری زمستانی در مازندران و کشور تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز