خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

توزیع شیر پاستوریزه در مدارس مورد اهتمام نظام تعلیم و تربیت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۸۸

مازندران در اجرای پروژه مهر از ۱۰۰ با ۹۷کسب امتیاز در ساماندهی و سازماندهی آغاز سال تحصیلی از پنج استان برتر کشور محسوب شد.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش مازندران در شورای آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر پاستوریزه در مدارس مورد اهتمام نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی در شورای آموزش و پرورش استان که در باشگاه فرهنگیان تشکیل شد با اعلام اینکه ناظران وزارت آموزش و پرورش به مدت یک هفته برای رسیدگی به امور استان در مرکز مازندران مستقر بودند، اظهار داشت: ۱۷ ناظر وزارتی به سرپرستی مدیرکل بازرسی وزارت متبوع مجموعه آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند که در ۱۱ سال اخیر بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به اینکه همکاری آموزش و پرورش با شورای استان از طریق تفاهم‌نامه‌ای که در سطح وزارتخانه بین دو نهاد منعقد شد صورت گرفت، افزود: انسداد مبادی بی‌سوادی از طریق شوراهای شهر، روستا، دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسمی، آموزش و پرورش مازندران را در پوشش صددرصدی نوآموزان رتبه نخست کشوری را کسب کرد، ادامه داد: مازندران در اجرای پروژه مهر از ۱۰۰ با ۹۷کسب امتیاز در ساماندهی و سازماندهی آغاز سال تحصیلی از پنج استان برتر کشور محسوب شد.

وی نقد و بررسی کتاب‌های تازه چاپ پایه چهارم ابتدایی را از دیگر برنامه‌های ماه گذشته در آموزش و پرورش مازندران دانست و گفت: آموزش همراه با تولید هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش از موضوعات قابل پیگیری در آموزش و پرورش مازندران است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مازندران در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد رتبه ممتاز را کسب کرد.

قاسمی، افتتاح طرح ملی ۵۰ هزار نمایشگاه در ۵۰ هزار مدرسه را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش مازندران در هفته کتاب دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش مازندران برای اجرای مسابقه چهارمین دوره پرسش مهر که از سوی رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفت با شرکت آبفای شهری و روستایی استان نشست‌های تخصصی تشکیل داد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه توزیع شیر پاستوریزه در مدارس مورد اهتمام نظام تعلیم و تربیت قرار گرفت، افزود: طبق قانون بازگشایی مناقصه شیر پاستوریزه در مدارس در آبان‌ ماه سال جاری انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز