خبرگزاری کار ایران

مشارکت پرشیا هرمز در ساخت کشتی در داخل

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۸۶

بزرگترین شرکت تعمیرات کشتی کشور در زمینه ساخت کشتی در داخل با شرکت های دیگر مشارکت می کند.

مدیر عامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز گفت: از آنجاکه شرکت پرشیا هرمز دارای یک تیم مهندسی و تخصصی منحصر به فرد در نصب و راه اندازی ماشین آلات کشتی بوده و تجربه موفقی نیز در این زمینه داشته است، قصد داریم در زمینه ساخت شناورهای پشتیبان فراساحل با یکی از شرکت های کشتی سازی داخلی مشارکت کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مانا، مهندس حمید جمالی جمال آباد افزود: برای اجرای این طرح پیش بینی های لازم صورت گرفته و برای فاینانس پروژه نیز اقدامات مفیدی انجام گرفته است.

وی در زمینه عملکرد ۶ ماهه شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۸۰ درصد در تعمیرات ادواری و ۴۰ درصد در تعمیرات سفری افزایش درآمد داشته ایم.

مدیر عامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز اضافه کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال حوضچه تعمیراتی پرشیا هرمز نوبت گیری شده است پیش بینی می کنیم درآمد شرکت در نیمه دوم امسال نیز مناسب باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت پرشیا هرمز از نظر ظرفیت و امکانات تولید در ردیف یاردهای تعمیراتی تراز اول منطقه قرار دارد افزود: برخلاف یارد های بزرگ حاشیه جنوبی خلیج فارس که اغلب مدیران و نیروهای ماهر آنها غیر بومی هستند، تمامی متخصصین و نیروی کار این شرکت ایرانی بوده و با توانمندی کامل قادرند انواع پروژه های تعمیراتی رابا کیفیت مطلوب به سرانجام برسانند.

جمالی از دیگر مزیت های شرکت پرشیا هرمز را تعرفه های تعمیراتی و خدماتی ذکر کرد که کاملا رقابتی بوده و به مراتب کمتر از تعرفه های حاشیه جنوبی خلیج فارس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز