خبرگزاری کار ایران

به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله مصطفوی

معاون استاندار و فرماندار کاشان پیام تسلیت صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۳۸

بر خود فرض میدانم اولین سالگرد فقدان ایشان را به عموم همشهریان عزیز، شاگردان و ارادتمندان و بیت محترم بویژه حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید محمد علی مصطفوی تسلیت عرض بنمایم.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: بر خود فرض میدانم اولین سالگرد فقدان ایشان را به عموم همشهریان عزیز، شاگردان و ارادتمندان و بیت محترم بویژه حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید محمد علی مصطفوی تسلیت عرض بنمایم.

متن پیام تسلیت ابوالفضل صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله مصطفوی کاشانی که به دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در کاشان ارسال شده به شرح ذیل است:

جایگاه و رتبه علماء و دانشمندان بخششی است از پروردگار بی منتها مصداق آیه شریفه(یرفع الله الذین آمنوامنکم والذین اوتوا العلم درجات…) خداوند به کسانی از شما که ایمان آورده اید و بهره از علم دارند درجات و بزرگی می بخشد.

با این وجود پاسداشت مقام علم و فقاهت بر رهروان طریق، فریضه ای است که بار مسئولیت جامعه بویژه خدمتگزاران این بوم و بر را در هر جایگاهی، چنانچه که مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) می فرماید: اگر تمام دنیا را لقمه ای سازم و به دهان دانشمند قرار دهیم باز نگرانم که حق اورا ادا نکرده باشم، هر روز سنگین و سنگین تر می سازد. چرا که(مداد العلماء افضل من دماء الشهداء).

علمای بلاد چونان قلعه های مستحکم، وارثت و حراست از رسالت انبیا را پاسبانی می کنند و باستناد آیه شریفه(شهد الله انه لا اله الا هو الملائکه و اولو العلم قائما…) هم ردیف فرشتگان الهی اند.

از اینرو سوابق علمی، فقهی و اجتماعی عالم خدوم، فقیه ولائی حضرت آیه الله مصطفوی که مشحون از تلاش های بی شائبه و مجاهدتهای عالمانه ایشان در راه نشر مبانی حقه اسلام ناب محمدی و تحقق فرهنگ تشیع علوی و حفظ و حراست از ارزش های والای نهضت سرخ حسینی برای مشتاقان بویژه مردم ولایتمدار دارالمومنین کاشان است ما را بر آن می دارد تا فارغ از فقدان ظاهری، نصایح و رهنمودهای آن پیر طریقت و معلم کم نظیر را نصب العین قرارداده و چراغ راه بسازیم تا با تمسک به سیره اخلاقی آن عالم عامل در مسیر هدایت حضرات معصومین قرار بگیریم.

در خاتمه بر خود فرض میدانم اولین سالگرد فقدان ایشان را به عموم همشهریان عزیز، شاگردان و ارادتمندان و بیت محترم بویژه حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید محمد علی مصطفوی تسلیت عرض بنمایم.

ابوالفضل صدرائیه

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز