خبرگزاری کار ایران

جهانگیرزاده در گفت و گو با ایلنا؛

انتخاب فرهادی نافی جایگاه وزرای پیشین نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۲۶

مجلس به آقای فرهادی به عنوان یک نیروی مجرب اطمینان کرد همانطور که به فرجی دانا اطمینان کرده بود. فرهادی سوابق مثبت اجرایی ای داشت که در سایران نبود اگرچه این موضوع نافی جایگاه وزرای پیشین نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است: مجلس به آقای فرهادی به عنوان یک نیروی مجرب اطمینان کرد همانطور که به فرجی دانا اطمینان کرده بود. فرهادی سوابق مثبت اجرایی‌ داشت که در سایرین نبود اگرچه این موضوع٬ نافی جایگاه وزرای پیشین نیست.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که آیا رای‌اعتماد محمد فرهادی٬ نشان از رفتار دوگانه مجلس نسبت به وزرای پیشنهادی دولت در مقایسه با عدم‌رای اطمینان چند وزیر پیشنهادی قبل نیست؟ گفت: رای بالای آقای فرهادی نشان‌دهنده این است که مجلس نگاهش به آموزش عالی٬ نگاه جناحی - سیاسی صرف نیست بلکه مجموعه آموزش عالی را مجموعه خیلی مهمی می‌داند و مایل است به کسی این مجموعه را تحویل دهد که دلش از لحاظ توانایی مجموعه قرص باشد.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: آقای فرهادی حضور در حوادثسال ۸۸ را منکر شد و نشان داد که به خطوط نظام اعتقاد دارد و در این مسیر تبعیت از نظام٬ اصل اساسی است. فتنه خط قرمز مجلس ‏‏ نظام و همه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است و آثار مخربی به جا گذاشته که بخشی از تهدیدهای بزرگ و کوچک برخی از کشورهای منطقه علیه ما٬ ناشی از جریان فتنه و بحرانی بود که وارد کرد.

وی افزود: مجلس به آقای فرهادی به عنوان یک نیروی مجرب اطمینان کرد همانطور که به فرجی‌دانا اطمینان کرده بود. فرهادی سوابق مثبت اجرایی‌ داشت که در سایرین نبود اگرچه این موضوع نافی جایگاه وزرای پیشین نیست و طبیعی است که این اطمینان به خاطر حسن سلوک آقای فرهادی در عملکرد اجرایی ایشان است.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: فرجی دانا هم نیروی انقلاب‏، مدیری دانشمند و شایسته بود و به نظر می‌رسد اگر تغییراتی که مدنظر است٬ خوب پیش می‌برد٬ حتما مجلس با او مشکلی نداشت بنابراین وزیر نبودن آقای فرجی‌دانا چیزی از شانیت ایشان کم نکرده همانطور که وزیر شدن آقای فرهادی چیزی به شانیت او اضافه نکرده، همه متعلق به نظام هستیم و خدمت‌رسانی به مردم اصل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز