خبرگزاری کار ایران

۸الی ۱۴ آذر،

هفته فیلم‌های عاشورایی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۲۸۳۱۱

هفته فیلم‌های عاشورایی برج میلاد تهران از شنبه ۸ آذر ماه آغاز می‌شود و قرار است فیلم‌های مطرحی همچون روز واقعه، معصومیت از دست رفته، سفیر، مسافر ری به نمایش درآید.

باشگاه هواداران برج میلاد تهران به مناسبت اربعین حسینی فیلم‌های مطرح سینمای کشور با موضوع عاشورایی را به مدت یک هفته و در قالب هفته فیلم با حضور هنرمندان شاخص سینمای ایران اکران می‌کند.

به گزارش ایلنا، هفته فیلم عاشورایی برج میلاد تهران در قالب برنامه خیمه‌ها و نجوا‌ها و به مناسبت اربعین حسینی(ع) برگزار می‌شود.

هفته فیلم‌های عاشورایی برج میلاد تهران از شنبه ۸ آذر ماه آغاز می‌شود و قرار است فیلم‌های مطرحی همچون روز واقعه، معصومیت از دست رفته، سفیر، مسافر ری برای مخاطبان و علاقه مندان به سینما اکران شود.

علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی و امین زندگانی از جمله هنرمندانی هستند که در سه روز نخست این هفته فیلم و همزمان با اکران فیلم‌هایشان به برج میلاد آمده و در کنار مخاطبان فیلم‌ها را تماشا می‌کنند.

براساس جدول هفته فیلم‌های عاشورایی شنبه ۸ آذرماه فیلم روز واقعه با حضور علیرضا شجاع نوری، ۹ آذر ماه فیلم مه‌مان کشی با حضور فرهاد اصلانی و دوشنبه فیلم معصومیت از دست رفته با حضور امین زندگانی نقد و بررسی می‌شود.

اکران فیلم‌های اعلام شده ساعت ۱۸ خواهد بود و حضور علاقه‌مندان برای تماشای فیلم و جلسات نقد و بررسی آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی با شماره تلفن‌های ۸۸۶۲۰۳۶۲ و ۸۸۶۲۳۶۴۴ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز