خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۴ تبریز:

عملیات عرشه‌گذاری تقاطع غیرهمسطح کوثر تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۰۷

پیشرفت فیزیکی این پروژه از مرز ۶۵ درصد گذشت. / قطعاً پروژه، همرمان با دهه فجر سال جاری، تقدیم شهروندان می‌شود.

عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح کوثر تبریز، با آغاز مرحله عرشه‌گذاری، با شتاب بیشتری پیگیری می‌شود.

شهردار منطقه ۴ تبریز در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: ضرورت طراحی و احداثروگذر در مسیر اره‌گر، با توجه به معضل قدیمی ترافیک و بروز تصادفات متعدد در این مسیر، پس از بررسی‌ها و مطالعات متعدد ترافیکی مورد توجه قرار گرفته بود و در برنامه عمرانی سال ۱۳۹۳ مصوب شد.

قادر امامی افزود: به این ترتیب، عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح در این تقاطع، به عنوان یکی از اولین پروژه‌های کلان عمرانی شهر تبریز در فروردین سال جاری، آغاز شده و با توجه به همزمانی با فرخنده‌زادروز کوثر اهل بیت، حضرت فاطمه زهرا(س)، «پروژه تقاطع غیرهمسطح کوثر» نام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای تقاطع غیر همسطح کوثر، مسیر خیابان شهیدان ذاکری به خیابان شهید نجاتی واقع در تقاطع اره‌گر با روگذری به طول ۵۲۵ متر و عرض ۱۶ متر هم راستا خواهد شد.

امامی افزود: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم سطح کوثر با هدف روان سازی ترافیکی و افزایش امنیت تردد آغاز شد و اعتبار تخصیصی یافته جهت احداثاین پروژه نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: همان‌طور که در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیز وعده داده بودیم، با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، قطعاً پروژه، همرمان با دهه فجر سال جاری، تقدیم شهروندان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز