خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

وقف، نماد ایثار و گذشت است، و ایثار و گذشت از فرهنگ برجسته بسیج است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۷۷

شان و جایگاه مدیران ادارات شهرستان ساری در کنار مدیران ارشد است و در راستای ارائه خدمات استانی باید در فعالیت ها و مطالبات بالاتر از شهرستان عمل نمایند.

فرماندار شهرستان ساری گفت: وقف و از خود گذشتن ایثار است که همان برگرفته از فرهنگ بسیج و ایثار از خود گذشتگی می باشد.
به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری جواد واحدی در جلسه شورای اداری فلسفه وقف را گذشتن از بهترین داشته انسانی و دنیوی مطرح نمود و گفت: بسیج، گذشتن از بهترین داشته وجود انسانی است. که ترویج فرهنگ بسیج، روح معنوی، شجاعت و ایثار را در گذشت از جان و مال، بهترین و مهمترین داشته ها در همه انسان ها پرورش میدهد.

فرماندار شهرستان ساری برلزوم ارائه اطلاعات از ادارات و سازمان ها و ارگان ها به فرمانداری تاکید ورزیدو ابراز داشت: تدوین برنامه ها و جذب اعتبارات مرهون داشتن آمار و اطلاعات دقیق است و مدیریت در ادارات باید صحیح و سریع عمل نمایند.

وی، بار دیگر مدیران شهرستانی را بر حفظ اقتدارمدیریتی و در سایه قرار نگرفتن مدیران کل خاطر نشان کرد: شان و جایگاه مدیران ادارات شهرستان ساری در کنار مدیران ارشد است و در راستای ارائه خدمات استانی باید در فعالیت ها و مطالبات بالاتر از شهرستان عمل نمایند.

واحدی به فصل برداشت مرکبات و خرید و فروش این محصولات اشاره کردو اذعان نمود: در راستای صیانت از حقوق کشاورزان، اداره صنعت و تجارت با همکاری جهاد کشاورزی ضوابط و قوانینی را در خرید و فروش مرکبات بکار گیرند تا کشاورزان در فصل برداشت و دریافت حق الزحمه سالانه خود دچار خسارت مالی نگردند.

فرماندار مرکز استان با اشاره به بارش برف و باران و سرمای شدید در اکثرنقاط کشور مصرف بهینه گاز را خواستار شد و بیان داشت: در راستای افت فشار گاز ادارات در بحثسوخت دوم و همچنین صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ویژه ایی نمایند.

وی همچنین از در خواست ادارات مبنی بر سهم گازوئیل اعلام نمود: سهم فرمانداری از گازوئیل برای مصارف خانگی است و هیچ اختصاصی به ادارت نیست لذا آنها باید آزاد دریافت نمایند.

واحدی، همچنین افزود: با توجه به بارندگی در غرب استان و بحران های ایجاد شده لازم است اعضای ستاد بحران در شرق استان در آماده باش کامل باشند و تمام تمهیدات لازم را از پیشگیری بحران بکار گیرند.

فرماندار مرکز استان با علام اینکه دراجرای قانون ماده ۸ قانون منع فروش از همیاری ها سلب و متولیان آن بخشداری ها شدند، ابراز داشت: در بحثساخت و ساز ها ی غیر مجاز وتغییر کاربری ها بخشداران و دهیاران قاطعانه عمل نمایند و هیچ خدماتی نباید ارائه گردد. خط قرمزی در تغییر کاربریها نیست.

واحدی، خواستاررفع موانع سرمایه گذاری توسط ادارات و سازمان ها شد و گفت توسعه شهری در توسعه اشتغال و رفاه مردم رقم خواهد خورد و در این امر باید همه به موازات هم حرکت نماییم و تداخل و تقاطع ایجاد نکنیم.

وی هم چنین بر پرداخت بدهی به اوقاف توسط ادارات و سازمان ها تاکید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز