خبرگزاری کار ایران

عضو جامعه مدرسین:

بعید است اصولگرایان به ناطق‌نوری اعتماد کنند

کد خبر : ۲۲۸۲۷۴

در حال حاضر اصولگرایان به صورت گروه گروه کارهای انتخاباتی شان را دنبال می کنند و امیدواریم که کم کم با نشست ها و برگزاری جلسات مشترک یک تشکل محکم و منسجم که هم را گرد خود جمع کند تشکیل شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می گوید تلاش‌های انتخاباتی اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها در مسیر رسیدن به وحدت است.

حجت الاسلام رضا آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش روی، به نامه نیوز گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین با توجه به شرایط خاص کشور و جریان اصولگرایی باید کار برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس دهم را هرچه سریعتر آغاز کنند. البته ظاهرا کارهایی انجام شده است و آقای تقوی جلساتی را در این راستا برگزار کرده اند اما باید تلاش ها در جهت وحدت اصولگرایان و رفع دغدغه و نگرانی از عدم وحدت با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی تصریح کرد: براساس اخباری که به ما رسیده است در برخی از استان ها هم تلاش های انتخاباتی آغاز شده است و ائتلاف‌هایی همانند انجمن‌های اسلامی مختلف تشکیل شده که هر هفته جلسه دارند و مسائل انتخاباتی و روند پیش رو را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهند. در مجموع رویکرد اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها به عقیده من تاکنون مثبت و در مسیر رسیدن به وحدت بوده است.

این چهره سیاسی اصولگرا در خصوص بحران رهبری در جریان اصولگرایی و تلاش‌ها برای بازگرداندن ناطق نوری به محوریت جریان اصولگرا، گفت: با توجه به مواضعی که آقای ناطق طی دو سه سال اخیر داشته اند بعید می دانم که اصولگرایان به ایشان اعتماد کنند. در بین اصولگرایان آقایانی هستند که تسلط کافی بر مسائل سیاسی دارند، در دانشگاه ها و استان ها اعتبار کافی دارند و قضایا را دنبال می کنند و می توانند از آنها برای محوریت جریان اصولگرا استفاده کرد. تلاش های آقای تقوی هم در همین راستا است، تشکیلات آقای مصباح یزدی هم در همین رابطه کار می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حال حاضر اصولگرایان به صورت گروه گروه کارهای انتخاباتی شان را دنبال می کنند و امیدواریم که کم کم با نشست ها و برگزاری جلسات مشترک یک تشکل محکم و منسجم که هم را گرد خود جمع کند تشکیل شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی درخصوص نگرانی‌ها نسبت به برخی تندروی ها در اردوگاه اصولگرایی نیز اظهار داشت: زمانیکه ائتلاف ۵ + ۶ شکل گرفته بود همانند امروز گاهی به این طرف و آن طرف مارک می زنند، البته ممکن است در فراز و نشیب‌ها مقداری تندوروی‌ها صورت گیرد ولی آنها نیز توجه دارند که تندروی و افراطی‌گری ضررهای دارد که قابل جبران نیست، بنابراین بعید است که شاکله اصلی تشکیلات اصولگرایی از تندروها دعوت کنند و به سمت آنها گرایش داشته باشند، شاکله اصلی را افراد متین و جا افتاده تشکیل می دهند و کارها را پیش می برند بنابراین مشکلی پیش نمی آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز