خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران: / تکرار /

تمدید مذاکرات برای پخته شدن بحث‌ها و کاهش اختلافات بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۲۵

در شرایط فعلی که در برخی از مواضع مذاکرات احتیاج به بررسی بیشتر وجود دارد و موارد اختلاف در میان است عجله کردن در تصمیم‌گیری معقول نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل تمدید مذاکرات پخته شدن بحث‌ها و کاهش اختلافات بود که این اقدام را می‌توان صحیح دانست.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در دومین روز سفر به استان یزد در حاشیه حضور در منزل مرحوم یحیی‌زاده در جمع خبرنگاران، گفت: کم آبی به موضوعی مهم برای اغلب استان‌ها تبدیل شده و تنها مسئله یزد نیست بلکه استان‌هایی مانند خراسان، سمنان و قم نیز با همین وضعیت مواجه‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رفع این مشکل طراحی‌هایی صورت می‌گیرد که یکی از این راه‌کارها انتقال آب از سایر کشورها بوده که اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

لاریجانی افزود: راهکار دیگر کنترل و مهار آب است که برای آن در بودجه منابع مناسبی در نظر گرفته شده البته مهار آب‌ها علاج درد استان‌های مرکزی مانند یزد نیست.

وی ادامه داد: برای برخی استان‌ها هم بحثانتقال آب از دریا مطرح است که البته باید شیوه شیرین کردن و انتقال آن را ابتدا مشخص کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کم آبی تنها محدود به ایران نیست افزود: کشورهای دیگر منطقه هم به دلیل تغییرات آب و هوایی دچار خشکسالی شدند لذا مشکل کم آبی را پیگیری می‌کنیم.

رئیس نهاد قانونگذاری در رابطه با دلایل تمدید مذاکرات نیز گفت: در شرایط فعلی که در برخی از مواضع مذاکرات احتیاج به بررسی بیشتر وجود دارد و موارد اختلاف در میان است عجله کردن در تصمیم‌گیری معقول نیست.

وی گفت: دلیل تمدید مذاکرات پخته شدن بحث‌ها و کاهش اختلافات است که می‌توان آن را اقدام درستی محسوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز