خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی:

برای انتقال مفاهیم دینی باید به شیوه‌های جدیدی را در دستور کار قرار بدهیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۱۳

ایده ما این است که کلاس‌های مربوط به احکام دین و اخلاق به گونه‌ای باشد که دانشجویان همانند دورانی که در دبستان تحصیل کرده و منتظر زنگ ورزش بودند منتظر شروع کلاس‌های اخلاق اسلامی باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: برای انتقال مفاهیم دینی باید به شیوه‌های جدیدی را در دستور کار قرار بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در دیدار رییس و برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در محل ساختمان مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، گفت: در راستای توسعه دین‌مداری و اخلاق‌مداری در دانشگاه آزاد اسلامی فرمایشات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار می‌دهیم و معتقدیم این کار باید با توجه به اقتضائات عصر جدید صورت گیرد چرا که اگر بخواهیم با شیوه‌های گذشته مفاهیم دینی را انتقال دهیم موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد ارتباط پایداری با حوزه‌های علمیه برای ارتباط هر چه بیشتر از آنها با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کند، اظهار داشت: چهره‌هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی برای ترویج احکام دین و اخلاق اسلامی در نظر گرفتیم اساتیدی بودند که مسئولان دانشگاه و همچنین مقبول و محبوب دانشجویان بودند.

معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ایده ما این است که کلاس‌های مربوط به احکام دین و اخلاق به گونه‌ای باشد که دانشجویان همانند دورانی که در دبستان تحصیل کرده و منتظر زنگ ورزش بودند منتظر شروع کلاس‌های اخلاق اسلامی باشد.

هاشمی در پایان تصریح کرد: در گذشته طلبه‌های باسوادی که بتوانند که ارتباط خوبی با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان برقرار کنند جذب نمی‌شدند اما اکنون یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی جذب طلاب و روحانیون باسواد و توانمند در برابری ارتباط است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز