خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی در دیدار آیت‌الله حسین بوشهری:

از ایده‌های حوزه های علمیه برای توسعه معماری اسلامی و ایرانی استقبال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۰۸

در خصوص توسعه معماری اسلامی و ایرانی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حمید میرزاده ریاست محترم دانشگاه دستورات و تاکیدات لازم را داشته‌اند و امیدواریم در این راه موفق باشند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معماری صورت گرفته در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی تحت تاثیر معماری جهان مدرن و پست‌مدرن بوده و از این‌رو ریاست دانشگاه برای توسعه معماری اسلامی و ایران دستورات لازم را صادر کرده است، تاکید کرد: از ایده‌های حوزه‌های علمیه برای توسعه معماری اسلامی و ایرانی استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، محسن هاشمی صبح امروز در دیدار رییس و برخی دیگر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اگرچه در سال‌های گذشته در انجام امورات فرهنگی و مذهبی از جمله برگزاری مراسم مذهبی اعتکاف و… پیشرفته خوبی داشته اما متاسفانه معماری صورت گرفته در آن باید بر اساس معماری اسلامی و ایرانی می‌بود پیشرفته مناسبی نداشته و تحت تاثیر معماری جهان مدرن و پست مدرن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص توسعه معماری اسلامی و ایرانی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حمید میرزاده ریاست محترم دانشگاه دستورات و تاکیدات لازم را داشته‌اند و امیدواریم در این راه موفق باشند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون متر مربع فضای ساخت دانشگاه آزاد در سراسر کشور وجود دارد که از این میزان یک میلیون متر مربع آن در حال حاضر در حال ساخت است، تصریح کرد: اگر حوزه‌های علمیه ایده مشخصی به دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پیشرفت و توسعه معماری اسلامی و ایرانی ارایه دهند قطعا مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی از آن استقبال کرده و علاوه بر بکارگیری این ایده‌ها در ساخت و ساز واحدهای دانشگاه می‌توان به عنوان واحد درسی به آنها نگاه کرد که این کارها برای آینده کشور نیز مفید خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز