خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شهرستانی در دیدار با وزیر اطلاعات:

هر اختلاف‌نظری را دشمنی ندانیم / اختلاف‌نظر سبب تکامل جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۹۵

اختلاف‌نظر سبب تکامل جامعه است و اینکه گاهی فردی را به خاطر اختلاف‌نظر دشمن فرض کنند درست نیست چرا که شاید اختلاف نظر آن فرد از روی خیرخواهی و دلسوزی برای کشور و مردم باشد.

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه هر اختلاف‌نظری را نباید دشمنی بدانیم، تاکید کرد: اختلاف‌نظر سبب تکامل جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله سیدجواد شهرستانی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی که برای عیادت از این عالم دینی به منزل ایشان آمده بود، گفت: همه مسئولان کشور باید در کارها مشورت کرده و کارها را به این طریق پیش ببرند چرا که هیچ‌کس در مشورت ضرر نخواهد کرد.

وی افزود: فرد مشورت‌گیرنده ملزم نیست به مشورت ارائه داده شده عمل کند اما همین که مشورت را بشنود ممکن است تاثیرات زیادی در زندگی و تصمیمات او ایجاد کند.

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله سیستانی در ایران اضافه کرد: متاسفانه در کشور ما از اختلاف‌نظرها سوءاستفاده می‌شود در حالی که این درست نیست. اختلاف‌نظر یک مسئله درگیری مسئله دیگری است اما متاسفانه برخی از این اختلاف‌نظرها سوء‌استفاده کرده و به درگیری سوق می‌دهند.

آیت‌الله شهرستانی با بیان اینکه چند نفر می‌توانند در یک موضوع واحد نظرهای مختلفی داشته باشند اظهار داشت: اختلاف‌نظر سبب تکامل جامعه است و اینکه گاهی فردی را به خاطر اختلاف‌نظر دشمن فرض کنند درست نیست چرا که شاید اختلاف نظر آن فرد از روی خیرخواهی و دلسوزی برای کشور و مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر فردی که اختلاف‌نظر دارد را نباید دشمن بدانیم، گفت: مدیریت صحیح و اصولی سهم بزرگی برای پیشرفت جامعه خواهد داشت.

خاطر نشان می‌شود عیادت وزیر اطلاعات از آیت‌الله شهرستانی همزمان با دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونین وی از این عالم دینی صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز