خبرگزاری کار ایران

گیلان و آستراخان برای تشکیل کارگروه کشاورزی توافق کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۶۶

نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در روسیه به مدت سه روز با حضور ۵۴ شرکت از کشورمان، به ویژه گیلان، در زمینه‌های صنعت ساختمان، مواد غذایی بهداشتی و آرایشی و کشاورزی، صنایع دستی، فرش، خدمات فنی و مهندسی نفت و سرمایه گذاری برپاست.

در نشست هیأت اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران با هیأت دولت آستراخان، دو طرف در زمینه تشکیل کارگروه کشاورزی به توافق رسیدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، در نشست هیأت رسمی کشورمان به ریاست محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، به همراه مجتبی خسرو تاج، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، سرکنسول ایران در آستراخان، معاونین برنامه ریزی و روسای اتاق‌های بازرگانی گیلان و مازندران و جمعی از مدیران کل با هیأت دولت آستراخان به ریاست الکسی مارکوف، در مورد مسائل مختلف گسترش روابط دو طرف و راهکارهای رفع موانع آن بحثو تبادل نظر شد.

طبق این گزارش، کاهش تعرفه‌های واردات کالاهای آستراخان با استان‌های شمالی، حل مشکل تأمین زمین سرای ایران و برقراری پرواز هوایی، افزایش همکاری‌های رسانه‌ای در بخش رسانه‌ای، خطوط کشتیرانی و توریسم درمانی، تسهیل در صدور روادید از مباحثمورد بحثدو طرف بود.

در این نشست مقرر شد با توجه به فعالیت‌های مشابه و مکمل در مورد تبادلات محصولات کشاورزی، کارگروه مشترک تشکیل شود تا در مورد افزایش آن پیشنهادات عملی ارائه کنند.

نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان نیز روز گذشته(چهارشنبه) با حضور استاندار گیلان، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت، جمعی از مدیران گیلان و آستراخان و تجار و صاحبان صنایع بخش خصوصی دو کشور در آستراخان گشایش یافت.

نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در روسیه به مدت سه روز با حضور ۵۴ شرکت از کشورمان به ویژه گیلان در زمینه‌های صنعت ساختمان، مواد غذایی بهداشتی و آرایشی و کشاورزی، صنایع دستی، فرش، خدمات فنی و مهندسی نفت و سرمایه گذاری برپاست.

سخنرانی در همایش تجار ایران و روسیه در آستراخان، بازدید از چند مرکز اقتصادی و بازدید از دانشگاه دولتی از برنامه‌های سفر دو روزه استاندار گیلان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز