خبرگزاری کار ایران

کشف نیم‌تن تریاک از شرکت بسته‌بندی گوشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۵۲

ماموران انتظامی زابل در همکاری و تعامل با ماموران اطلاعات کشوری از فعالیت باندی از قاچاقچیان موادمخدر در یکی از روستاهای اطراف با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۸۵ کیلوگرم تریاک در یک شرکت بسته بندی گوشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد نوربخش» با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی زابل در همکاری و تعامل با ماموران اطلاعات کشوری از فعالیت باندی از قاچاقچیان موادمخدر در یکی از روستاهای اطراف با خبر شدند.

نوربخش افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، قاچاقچیان در قالب شرکت بسته بندی گوشت اقدام به جاسازی مواد مخدر در بسته‌های گوشت وچربی گاو کرده و آن را به سایر نقاط کشور قاچاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر ویگان امداد به همراه ماموران اداره اطلاعات ضمن هماهنگی با مقام قضائی، ساعت ۲۲:۱۸ شب گذشته به محل اعزام و با انجام تعقیب و مراقبت وشناسایی اطلاعاتی این شرکت را مورد بازرسی قرار دادند.

نوربخش خاطر نشان کرد: پس از ساعت‌ها بازرسی وکاوش اماکن وقسمت‌های مختلف شرکت در ‌‌نهایت ۴۸۵ کیلو ۹۰۰ گرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در بسته‌های گوشت وچربی گاو جاسازی شده بود، کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی زابل در پایان یادآور شد: یک نفرمتهم دستگیر و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز