خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: / تکرار /

دانشگاه آزاد با نیت خالص تاسیس شد / سلام مخصوص مرا به آیت‌الله هاشمی برسانید

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۵۰

در هر نقطه‌ای برای موفقیت سه رکن عالم و فقیه آگاه، ‌ طبیب توانمند و امیر و حاکم با عدالت لازم است که الحمدلله در دانشگاه آزاد چنین چیزی وجود دارد.

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با نظر مثبت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و تلاش‌های و نیت خالصانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(حفظه الله تعالی) تاسیس شد، گفت: سلام مخصوص مرا به آیت‌الله هاشمی برسانید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران از این جهت قدرت یافت که توام با معنویت و اخلاق بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی جهان را بهم زده و روز به روز قله‌های جهان را در می‌نوردد و پیشرفت می‌کند.

این مرجع تقلید ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران احیای هویت اسلام است و در کل، مقدرات فرهنگی خود را براساس اندیشه اسلامی به پیش می‌برد.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنان اسلام سعی دارند این دین متعالی را منزوی کنند، تصریح کرد: دانشگاه و حوزه در کنار هم وظیفه دارند بازگشت جامعه به هویت اسلام را دنبال کنند و توجه داشته باشند که دشمنان سعی دارند علومی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود را سکولار کنند در حالی که در اسلام چیزی به نام سکولار نداریم.

وی با تاکید براینکه دانشگاه آزاد اسلامی چند امتیاز مثبت دارد، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی با نظر مثبت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های آیت‌الله هاشمی(حفظه‌الله تعالی) تاسیس شد، آیت الله هاشمی(حفظه تعالی) از رفقایی هستند که از وقتی که به قم آمدند با من رفاقت داشتند و با نیت خالص دانشگاه آزاد اسلامی را تاسیس کردند؛ سلام مخصوص مرا به ایشان برسانید.

این مرجع تقلید افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه با برکتی است که در همه جا شعبه دارد و افراد می‌توانند با استفاده از این ظرفیت به اسلام و انقلاب خدمت کنند.

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: انتظار داریم امروزه دانشگاه آزاد اسلامی هدف خود را احیای اسلام و مجد و عظمت این دین الهی قرار داده و اقتداری علمی و اسلامی توام با اخلاق ومعنویت ایجاد کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر نقطه‌ای برای موفقیت، سه رکن عالم و فقیه آگاه، ‌ طبیب توانمند و امیر و حاکم با عدالت لازم است که الحمدلله در دانشگاه آزاد چنین چیزی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز