خبرگزاری کار ایران

مرکز آمار ایران اعلام کرد:

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین ۱۳درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۲۰

در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیر بنای مسکونی معامله شده حدود ۷۷۹۵۴ هزار ریال در منطقه یک و کمترین آن حدود ۱۸۸۸۲ هزار ریال در منطقه ۱۸ بوده است.

مرکز آمار ایران اعلام کرد: متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران در تابستان ۹۳ نسبت به فصل قبل ۴.۶ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا، متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۲۰۶۰ هزار ریال بوده است.

همچنین تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل ۰.۵ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۸.۴درصد افزایش داشته است.

در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی معامله شده حدود ۸۴۲۵۵ هزار ریال در منطقه سه و کمترین آن در حدود ۱۴۲۷۷ هزار ریال در منطقه ۲۰ بوده است.

تغییرات قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی در معاملات انجام شده بین حداقل ۱۰۰۰۰هزار ریال در منطقه ۱۹ و حداکثر ۲۱۹۷۷۰ هزار ریال در منطقه یک بوده است.

همچنین از کل معاملات انجام شده برای فروش زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران منطقه یک با ۸.۸درصد دارای بیشترین سهم و منطقه ۲۱ با ۱.۳درصد دارای کمترین سهم می باشند.

متوسط قیمت فروش هرمترمربع زیر بنای مسکونی

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیر بنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی در شهر تهران ۳۷۸۲۱ هزار ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۳.۵ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۰.۸ درصد افزایش داشته است.

همچنین تعداد معاملات فروش زیر بنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل ۱۳.۳ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸۰.۸درصد افزایش داشته است.

در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیر بنای مسکونی معامله شده حدود ۷۷۹۵۴ هزار ریال در منطقه یک و کمترین آن حدود ۱۸۸۸۲ هزار ریال در منطقه ۱۸ بوده است.

تغییرات قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل

۶۸۶۸ هزار ریال در منطقه ۱۲ و حداکثر ۲۲۳۰۱۷ هزار ریال در منطقه ۲ بوده است.

همچنین از کل معاملات انجام شده برای فروش زیربنای مسکونی در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران منطقه پنج با ۱۱.۶ درصد دارای بیشترین سهم و منطقه ۲۲با ۰.۸درصد دارای کمترین سهم می باشند.

متوسط مبلغ اجاره ماهانه

متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران ۱۸۳۴۳۹ ریال بوده است که نسبت به فصل قبل هشت درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸.۳درصد افزایش داشته است.

همچنین تعداد معاملات اجاره زیر بنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل ۳۵.۱درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۲۳.۱ درصد افزایش داشته است.

در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده۳۰۲هزار و ۷۴۳ ریال در منطقه یک و کمترین آن ۹۵هزار و ۸۷۴ ریال در منطقه ۱۹ بوده است.

تغییرات مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای هرمترمربع زیر بنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل ۲۲هزار و ۸۳ ریال در منطقه ۲۰ و حداکثر ۸۹۹هزار و ۸۷۰ ریال در منطقه یک بوده است.

همچنین از کل معاملات اجاره زیر بنای مسکونی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران منطقه پنج با ۱۳.۸درصد دارای بیشترین سهم و منطقه ۲۲ با ۱.۲درصد دارای کمترین سهم می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز