خبرگزاری کار ایران

او با فضای ورزش ما همخوانی ندارد؛

ابطحی: خسوس حرف گوش کن است و در تیم ملی می ماند / ماندن این مربی توجیهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۱۵

فکر می کنم خسوس خیلی حرف گوش کن است و در کشور ما هم اگر حرف گوش کن باشی، در جایگاهت می مانی و اگر خودت طرح و برنامه ای داشته باشی، ‌سریع برکنار می شوی.

پیشکسوت فوتسال کشورمان معتقد است خسوس کاندلاس به حواشی اطراف تیم ملی کاری ندارد و بیشتر به کار خودش می پردازد و به همین دلیل است که در تیم ملی موفق نخواهد شد.

گفت و گوی سید مهدی ابطحی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

با ادامه کار خسوس در تیم ملی موافق هستید؟
ما با خسوس در مسابقات گرندپریکس و قبل از آن نتیجه نگرفتیم. من مسابقات آسیایی را دیدم اما گرندپریکس را ندیدم که بدانم تیم ما با چه کیفیتی بازی کرده است. اگر از نظر فنی جلو رفته باشیم، خسوس می تواند به کارش در تیم ملی ادامه دهد اما اگر از نظر فنی پیشرفت نکرده باشیم، ‌ چون نتیجه هم نگرفته ایم ماندن خسوس توجیهی ندارد.

دراین مدت عملکرد خسوس را چطور دیده اید؟
اگر بخواهیم در این رابطه حساب شده صحبت کنیم باید بگوییم خصوصیات اخلاقی او با فضای ورزش ما همخوانی ندارد چون خسوس به حاشیه ها نمی پردازد و با کسی درگیر نمی شود. با مطالعه ای که من داشته ام، خسوس در اسپانیا هم همینطور بوده و فقط به کار خودش می پردازد.

این رفتار خسوس رفتار بدی است؟
خسوس اگر می خواهد در تیم ملی موفق باشد باید در بخش های مختلف فوتسال ایران درگیر شود و به آنها هم بپردازد. فکر می کنم خسوس خیلی حرف گوش کن است و در کشور ما هم اگر حرف گوش کن باشی، در جایگاهت می مانی و اگر خودت طرح و برنامه ای داشته باشی، ‌سریع برکنار می شوی.

این روزها با توجه به عملکرد خسوس در تیم ملی انتقادات زیادی نسبت به او مطرح می شود، اما چرا افتخاری همچنان با این مربی اسپانیایی ادامه می دهد و دست به تغییرات نمی زند؟
سیستم مدیریت افتخاری طوری است که آدم هایی با شرایط خسوس را می پسندد و ترجیح می دهد با آنها کار کند. الان مربی خارجی را بیشتر می پسندند، چون هر چیزی که می گویند را اجرا می کنند و زیاد هم درگیر حاشیه نمی شوند به همین دلیل آنها را ترجیح می دهند ضمن اینکه خواسته های مربی خارجی را اجرا می کنند اما به مربی ایرانی امکانات نمی دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز