خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری؛

۵۰ خدمت از ۶ دستگاه اجرایی، احصاء و برای انعقاد تفاهم نامه ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۴۳

انعقاد تفاهم نامه جدید با پرسپولیس شمال در آینده نزدیک، نتایج اقتصادی مطلوبی برای دفاتر پیشخوان خواهد داشت.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری از احصاء ۵۰ خدمت جدید از ۷ دستگاه اجرایی و ابلاغ آن به دستگاه های مربوطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل ازروابط عمومی استانداری، ابوذر قربانی، اظهار داشت: این خدمات از بنیاد مسکن، اداره کل استاندارد، شرکت شهرکهای صنعتی، پخش فرآورده های نفتی، شیلات و اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری از احصاء ۵۰ خدمت جدید از ۷ دستگاه اجرایی و ابلاغ آن به دستگاه های مربوطه خبر داد و افزود: علاوه بر آن خدمات دیگر نیز در حال احصاء و ابلاغ می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: پیش از این نیز طی سه ماه اخیر ۱۸۳ خدمت نیز احصا و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

دبیر کارگروه پیشخوان دولت استان در جلسه مشترک با هیات مدیره کانون پیشخوان دولت استان از انعقاد تفاهم نامه جدید با پرسپولیس شمال در آینده نزدیک خبر داد و افزود: انعقاد این تفاهم نامه نتایج اقتصادی مطلوبی برای دفاتر پیشخوان خواهد داشت.

قربانی بیان کرد: بر آنیم برخی از فرآیندها در آینده نزدیک به شرکت پست واگذار گردد، در فاز اول احصاء خدمات و تنظیم تفاهم نامه ها به پست واگذار خواهد شد تا زیر نظر کارگروه فعالیت نماید و در صورت موفق بودن، امور دیگر ی نیز در فازهای بعدی به این شرکت واگذار خواهد شد.

وی خواستار تشکیل کمیته روستایی دفاتر پیشخوان زیر نظر کانون، جهت بررسی و حل مشکلات و موانع پیش روی آن دفاتر را شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز