خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در دیدار با خانواده شهید فرشاد پاسدار:

روحیه ایستادگی در جامعه بر گرفته از روحیه شهدا است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۳۹

امروز نیروی دریایی نه تنها از آبهای کشور بلکه در آبهای بین‌المللی نیز از آزادی کشتیرانی دفاع و حراست می‌کند و بسیاری از کشورها که مورد هجوم دزدان دریایی هستند به ما پناه می‌آورند و این افتخاری برای ایران اسلامی است.

رییس‌ جمهور در آستانه روز نیروی دریایی و در دیدار با خانواده شهید فرشاد پاسدار گفت: امروز نیروی دریایی نه تنها از آبهای کشور بلکه در آبهای بین‌المللی نیز از آزادی کشتیرانی دفاع و حراست می‌کند و بسیاری از کشورها که مورد هجوم دزدان دریایی هستند به ما پناه می‌آورند و این افتخاری برای ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا در منزل شهید دریادار " فرشاد پاسدار " حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده این شهید به گفتگو پرداخت.

رییس جمهور با بیان اینکه نیروی دریایی کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس کار بسیار بزرگی انجام داد، گفت: نیروی دریایی توانست در همان ابتدای جنگ، نیروی دریایی عراق را کاملاً‌ منهدم کند و این نیرو کار بسیار بزرگی را در دفاع از کشور و آب های خلیج فارس انجام داد.

روحانی با اشاره به نیازهای اساسی کشور به صادرات نفت در زمان جنگ گفت: دشمن تلاش می‌کرد که صادرات نفت ما متوقف شود اما نیروی دریایی و هوایی کشورمان با اسکورت نفتکش‌ها در خلیج فارس برای تأمین مایحتاج عمومی مردم و نیازهای اساسی کشور کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

رییس جمهور با تقدیر از رشادت‌های شهید فرشاد پاسدار در هشت سال دفاع مقدس خطاب به خانواده این شهید گفت: روحیه ایستادگی در جامعه بر گرفته از همان روحیه شهدا می‌باشد و فرزند شما برای دفاع از وطن، ملت و حراست از آبهای ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

روحانی همچنین با اشاره به هفته بسیج و روز نیروی دریایی از رشادت های بسیجیان و نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

رییس جمهور با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و طبق آیه قرآن مجید مورد عنایت خدا می‌باشند، گفت: ‌ وقتی شهدا زنده هستند، یعنی در کل جامعه اثرگذار هستند و آثار معنوی آنها را می‌توانیم در میان خود حس کنیم.

در این دیدار که با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهور در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری انجام شد، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی رئیس جمهور به خانواده این شهید تقدیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز