خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در نشست کومسک؛

وزیر اقتصاد راهی ترکیه شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۳۳

در این نشست، تصمیمات و نحوه همکاریهای اقتصادی و تجاری بین کشورهای اسلامی مورد بحثو بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور شرکت در سی امین نشست کمیته دائمی همکاریهای اقتصادی و بازرگانی سازمان همکاری اسلامی موسوم به کمیته کومسک عصر روز جاری(چهارشنبه) عازم ترکیه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، علی طیب نیا به منظور شرکت در سی امین نشست ' کمیته دائمی همکاریهای اقتصادی و بازرگانی سازمان همکاری اسلامی ' موسوم به ' کمیته کومسک ' که از ۴ تا ۷آذر ماه جاری به مناسبت سی امین سالگرد کومسک برگزار می شود، عازم ترکیه شد.

براساس این گزارش، کمیته دائمی کومسک پاییز هر سال اجلاسی در سطح کارشناسان ارشد و وزرا به میزبانی رییس جمهور ترکیه در استانبول برگزار می شود که دو روز نخست این نشست با حضور کارشناسان ارشد به بررسی دستور کار تفصیلی و آماده سازی اسناد از سوی وزرا اختصاص خواهد داشت و دو روز دوم(۷-۶ آذر ماه) نشست وزرا برگزار می گردد.

همچنین در این نشست، تصمیمات و نحوه همکاریهای اقتصادی و تجاری بین کشورهای اسلامی مورد بحثو بررسی قرار خواهد گرفت.

بنابر این گزارش، طیب نیا در این سفر دیدارهایی با مقامات ارشد ترکیه و برخی از وزرای اقتصادی کشورهای اسلامی نیز خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز