خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران با امیر ریاض دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۲۳

گروه‌های افراطی ازجمله داعش با کشتار مردم بی‌گناه، به دنبال ارائه چهره غیرواقعی و خشن از اسلام هستند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی در دیدار با امیر ترکی عبدالله بن عبدالعزیز، امیر ریاض، مسائل مورد اهتمام دو طرف و راه‌های توسعه روابط ایران و عربستان در زمینه‌های مختلف را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش ایلنا، حسین صادقی در این دیدار اولویت سیاست خارجی کشورمان را بهبود روابط با همسایگان برشمرد و بر اهمیت تحرک در روابط و اتخاذ گام‌های عملی در جهت توسعه و گسترش مناسبات در تمامی زمینه‌ها، و ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی دو کشور به‌منظور گسترش همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌یی و بین‌المللی تأکید کرد.

سفیر کشورمان در ریاض هم‌چنین با اشاره به خطر افزایش فعالیت گروه‌های تروریستی در منطقه، اظهار کرد: گروه‌های افراطی ازجمله داعش با کشتار مردم بی‌گناه، به دنبال ارائه چهره غیرواقعی و خشن از اسلام هستند.

امیر ترکی بن عبدالله نیز در این دیدار با استقبال از سیاست و راهبرد بهبود روابط بین کشورهای همسایه، اظهار کرد: ما برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم و معتقدیم از تقویت مناسبات ایران و عربستان بر اساس منافع مشترک، علاوه بر دو کشور، همه منطقه و جهان اسلام نیز منتفع خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز