خبرگزاری کار ایران

در پیام تشکر فرهادی از مجلس مطرح شد:

به دور از جناح‌بندی‌ سیاسی٬ ظرفیت علمی کشور را بالفعل کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۱۱

در نخستین قدم، دست همکاری و مساعدت به سوی همه عالمان، استادان، جامعه علمی، دانشجویان و دیگر دست‌اندرکاران دراز می‌کنم و امید دارم با اتکال به عنایت خداوند و اراده مصمم همگانی، بتوانیم دوره پرافتخار دیگری را در کارنامه توفیقات درخشان نظام اسلامی رقم بزنیم.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با ارسال پیام تشکر به رییس‌مجلس، تاکید کرد: اکنون زمان آن است که با اتخاذ سیاست‌های مناسب، تحول در ساختار اجرایی آموزش عالی کشور، بهبود فضای تولید دانش و فناوری، اعتماد به توانایی‌های جامعه بزرگ دانشگاهی کشور و در سایه تحکیم فضای همکاری و همدلی، به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، تمام ظرفیت موجود علمی کشور را بالفعل کنیم.

به گزارش ایلنا در این پیام محمد فرهادی که خطاب به رئیس مجلس‌شورای‌اسلامی، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و جامعه دانشگاهی کشور است، آمده است:

امروز که با الطاف و عنایات خاصه خداوند بزرگ، اعتماد رییس جمهوری محترم و رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بار سنگین مدیریت علم، تحقیقات و فناوری کشور بر دوش اینجانب قرار گرفته است. بر خود فرض می‌دانم مراتب سپاسگزاری و تشکر خود را نسبت به مسوولان معزز نظام و نمایندگان محترم مجلس ابراز دارم و در برابر حمایت‌های بزرگوارانه استادان عظیم‌الشان و جامعه سرافراز دانشگاهی کشور سر تعظیم فرود آورم. بی‌شک توفیق در انجام چنین تکلیف سترگی تنها با عنایت حضرت حق، همکاری همه بخش‌های اجرایی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همراهی و همدلی صمیمانه جامعه بزرگ دانشگاهی کشور میسر خواهد شد.

قرار گرفتن در جایگاه نخست علمی منطقه و فتح قله‌های افتخارات علمی جهانی، آرمان‌های مقدس و دست‌یافتنی است که نیازمند برخورداری از چشم‌انداز روشن افق علمی کشور، اتخاذ تدابیر راهبردی مناسب، ایجاد ساختار مدیریتی و اجرایی چابک و کارآمد و میدان‌داری دانشمندان، عالمان و مبتکران مومن و خلاق می‌باشد. امروز کشور در سایه رهنمودهای راهیانه مقام معظم رهبری، کوشش‌های دولت و نمایندگان محترم مجلس، از افق و چشم‌انداز روشن علمی برخوردار شده است و ما به وضوح می‌دانیم که به کجا باید برویم و حصول چه دستاوردهایی را باید هدف قرار دهیم.

اکنون زمان آن است که با اتخاذ سیاست‌های مناسب، تحول در ساختار اجرایی آموزش عالی کشور، بهبود فضای تولید دانش و فناوری، اعتماد به توانایی‌های جامعه بزرگ دانشگاهی کشور و در سایه تحکیم فضای همکاری و همدلی، به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، تمام ظرفیت موجود علمی کشور را بالفعل کنیم و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران برداریم.

از این رو، اینجانب در نخستین قدم، دست همکاری و مساعدت به سوی همه عالمان، استادان، جامعه علمی، دانشجویان و دیگر دست‌اندرکاران دراز می‌کنم و امید دارم با اتکال به عنایت خداوند و اراده مصمم همگانی، بتوانیم دوره پرافتخار دیگری را در کارنامه توفیقات درخشان نظام اسلامی رقم بزنیم. لازم می‌دانم از همه عزیزانی که تاکنون دروزارت علوم مسوولیت داشته و رنج کار را تحمل کرده‌اند به خصوص برادران عزیزم آقایان دکتر فرجی‌دانا و دکتر نجفی سپاسگزاری کنم.

در پایان از روح بلند امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای ادای تکلیف و انجام خدمت طلب استمداد و یاری دارم. "

دکتر محمد فرهادی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز