خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز:

دستگاه‌های اجرایی موظف به برون سپاری خدمات خود به دفا‌تر پیشخوان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۸۰

دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همه خدمات قابل برون‌سپاری خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همه خدمات قابل برون‌سپاری خود را به دفا‌تر پیشخوان واگذار کنند.

به گزارش ایلنا در کرج، عبادالله کامکار با بیان این مطلب در حاشیه افتتاح محل جدید انجمن دفا‌تر پیشخوان دولت استان البرز اظهار داشت: ضوابط و مقررات جاری دفا‌تر پیشخوان هم توسط شورای عالی اداری ریاست جمهوری و هم از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: دفا‌تر پیشخوان به منظور کاهش تصدی‌گری، کوچک‌سازی دستگاه‌های اجرایی و چابک‌سازی آن‌ها و اصلاح نظام اداری ایجاد شده‌اند.

کامکار گفت: واگذاری خدمات به دفا‌تر پیشخوان، از امسال جزو شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید پس از مطالعه و بررسی، برای چابک‌سازی سیستم اداری بخشی از فعالیت خود را به دفا‌تر پیشخوان واگذار کنند و از این طریق به تقویت بخش خصوصی و اشتغالزایی در استان بپردازند.

وی با بیان اینکه افزایش چابکی دولت، دسترسی به خدمات با کیفیت دولتی، افزایش کارایی پرسنل دستگاه‌های اجرایی، کاهش ارتباط ارباب رجوع و کارمندان از جمله نتایج پیش روی یک دولت الکترونیک است، تصریح کرد: با توجه به اینکه استاندار البرز به شکل‌گیری دولت الکترونیک در استان تاکید دارد از این رو امید است به نقطه مطلوبی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز