خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی رشت:

کارگران غیر مجاز جمع آوری زباله‌ها سامان‌دهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۳۷

اقدامات تکمیلی در این مورد، توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت باید لحاظ شود.

عضو شورای اسلامی و رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست رشت گفت: کارگران غیر مجاز جمع آوری زباله‌ها در سطح شهر رشت سامان دهی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرانک پیشگر در جمع اعضای شورای این شهر با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت در سطح شهر با بیان اینکه در مورد مصوباتی که از طرف کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا تعیین می‌شود باید با سازمان‌های تابعه شهرداری رشت نیز تعاملات لازم برقرار شود، اظهار داشت: در خصوص بخش نامه ساماندهی نخاله‌های ساختمانی که در این زمینه صحبت‌های مر بوطه با شهرداری نیز صورت گرفته بوده است، باید شهرداری رشت با جدیت بیشتری این معضل را پیگیری کند.

وی افزود: اقدامات تکمیلی در این مورد، توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت باید لحاظ شود.

رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت همچنین در زمینهٔ اضافه کردن کلمهٔ خدمات شهری به انتهای نام کمیسیون بهداشت شورا اذعان داشت: یکی از وظایف کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا بررسی معضلات و نظارت بر حوزهٔ معاونت شهری و سازمان‌های تابعه است.

وی پیشنهاد داد: از این پس نام این کمیسیون به «کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری» تغییر یافته و مصوب شود، که این پیشنهاد از طرف سایر اعضای شورا تصویب شد.

در ادامهٔ این جلسه بحثساماندهی کارگران غیرمجاز جمع آوری پسماندهای خانگی و کارگاه‌هایی که این کارگران و پسماند‌ها را تحت پوشش دارند مطرح شد.

پیشگر در این خصوص تصریح کرد: این طرح در راستای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها در مورد مشاغل آلاینده عنوان می‌شود و سازمان مدیریت پسماند و خدمات شهری شهرداری نیز باید در این خصوص فعالیت‌های اجرایی را لحاظ کنند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح کارگران غیرمجاز جمع آوری بازیافت در سطح شهر که با پراکنده کردن زباله‌ها در مکان‌های تعبیه شده برای جمع آوری پسماندهای شهری باعثآلودگی محیط زیست می‌شوند سامان دهی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز