خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه؛

امنیت شغلی نیازمند تعامل تشکل های کارگری و کارفرمایی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۲۰

تشکل های کارگری و کارفرمایی در تعامل سازنده با یکدیگر موجبات امنیت شغلی را فراهم می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در تعامل سازنده با یکدیگر موجبات امنیت شغلی را فراهم می‌کنند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، داود یاوری صبح امروز، چهارشنبه، ۵ آذرماه، در نشست با روسا و اعضا هیئت مدیره کانون و انجمن‌های صنفی کارگری اظهار داشت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در تعامل سازنده با یکدیگر باعثامنیت شغلی خواهند شد.

وی گفت: همسو شدن تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیاز اقتصاد مقاومتی است و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نقش زیادی در این خصوص دارند.

یاوری تصریح کرد: تلاش در جهت رسیدن به اشتغال، دغدغه اصلی استان و توسعه ارتباطات و تعامل بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به این امر خطیر کمک می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه درادامه حضور و تعامل نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان در سطح کشور را ارزنده خواند و افزود: استان کرمانشاه در مجامع ملی و بین المللی کارگری و کارفرمایی صاحب کرسی است.

وی در پایان به رویکرد و سیاست گذاریهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه تشکل‌ها نیز اشاره و تقویت و توسعه این تشکل‌ها را موجب بهبود فضای کسب و کار دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز