خبرگزاری کار ایران

به ریاست بخشدار؛

جلسهٔ پیگیری احداثبیمارستان بندر امام خمینی «ره» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۹۶

جلسهٔ مذکور با حضور بخشدار، و نمایندگانی از شهرداری، شورای شهر، دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سایر مسوولین جهت پیگیری روند احداثبیمارستان بندر امام خمینی «ره»، برگزار گردید.

جلسه‌ای جهت پیگیری روند احداثبیمارستان بندر امام خمینی «ره»، پیش از ظهر امروز در محل سالن اجتماعات این بخشداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام، در این جلسه که بخشدار بندر امام، معاون اجتماعی فرماندار ماهشهر، معاونین شهردار، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر بندر امام، سه نماینده از دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر، رئیس اداره مسکن و شهرسازی، مشاورین شرکت مهندسی دیباچه ایوان شهر و جمعی دیگر از مسوولین حضور داشتند، اعضاء به بیان دیدگان و نظرات خود پرداختند.

ابتدا سیدمهران رفیعی بخشدار بندر امام ضمن خوش آمدگویی به حاضرین بیان داشت: درمانگاه و زایشگاه راه زینب «ع» بندر امام که قدمتی طولانی دارد و خدمات شایانی را به مردم منطقه ارائه داده است، نیازمند توجه بیشتر است و با توجه به رشد جمعیت منطقه، این درمانگاه پاسخگوی نیاز مردم نیست.

وی افزود: لازم است که تمامی نهادهای ذیربط جهت احداثیک بیمارستان جدید همکاری نموده تا مشکلات موجود برطرف شده و خواست دیرین مردم بندر امام محقق شود.

دکتر اسکندری، رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر نیز ضمن رد شایعه فروش درمانگاه راه زینب «ع» جهت ساخت بیمارستان جدید، گفت: این مرکز یا کماکان به کار خود ادامه خواهد داد و یا بعنون مرکز آموزشی از آن استفاده خواهد شد.

در ادامه حاضرین به چگونگی روند ساخت بیمارستان جدید اشاره کرده و نتیجهٔ کلی آن، اختصاص محلی مناسب با ظرفیت توسعه در آینده، قابل دسترس بودن و تأمین بودجه مورد احتیاج بود.

قرار است این بیمارستان با ظرفیت ۶۴ تا ۷۰ تخت خوابه ساخته شود.

لازم به ذکر است که بندر امام خمینی «ره»، بعنوان یکی از بزرگ‌ترین بنادر خاورمیانه، و همچنین جمعیتی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر، وجود صنایع عظیم پتروشیمی و صنایع دیگر، متأسفانه تا کنون فاقد هر گونه بیمارستان بوده و فقط چند درمانگاه در این بندر به ارائه خدمات مشغولند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز