خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری دامپروری همگام در گفتگو با ایلنا:

نمایش قدرت کارخانجات فرآورده‌های لبنی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۷۳

خرید شیر ۱۴۴۰ تومان بر مبنای افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی لبنیات تعیین شده است؛ اما در حال حاضر شیر را کیلویی ۱۲۰۰ تومان از دامدار خریداری می‌کنند و حتی در روستا‌ها این مبلغ بسیار کمتراز ۱۲۰۰ تومان است.

الله یارولی‌زاده میر، در رابطه با خرید زیر قیمت شیر خام توسط کارخانه جات از دامداری‌ها، گفت: خرید شیر ۱۴۴۰ تومان بر مبنای افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی لبنیات تعیین شده است؛ اما در حال حاضر شیر را کیلویی ۱۲۰۰ تومان از دامدار خریداری می‌کنند و حتی در روستا‌ها این مبلغ بسیار کمتراز ۱۲۰۰ تومان است.

مدیر عامل اتحادیه سراسری دامپروری همگام در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برنامه سازمان تعاونی روستایی برای رسیدگی به قیمت شیر خام، اظهار کرد: تعاونی روستایی هر استان کارخانه جات را ملزم به خرید شیر با قیمت ۱۴۴۰ تومان از دامدار کرده است؛ اما متاسفانه هنوز هم این محصول با قیمت پایین‌تر از نرخ تعیین شده از دامدار خریداری می‌شود.

ولی‌زاده میر با اشاره به قدرت کارخانه جات در خرید شیر با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب، افزود: کارخانه جات قیمت محصولات خود را بر مبنای خرید شیر ۱۴۴۰ تومانی افزایش داده‌اند؛ اما هیچ عدالتی در خرید شیراز دامداران که با زحمت بسیاری به امر تولید مشغولند، ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز