خبرگزاری کار ایران

دیپلم افتخار فیلم رشد به فیلمساز گیلانی رسید

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۴۹

شاملو، فیلمساز انجمن سینمای جوان لاهیجان، موفق به کسب جایزه نقدی و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند بلند در بخش محیط زیست چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شده است.

رئیس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از دریافت دیپلم افتخار جشنواره بین المللی فیلم رشد توسط «کوروش شاملو» فیلمساز گیلانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، قاسم مصفا امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: شاملو، فیلمساز انجمن سینمای جوان لاهیجان موفق به کسب جایزه نقدی و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند بلند در بخش محیط زیست چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شده است.
وی اظهار کرد: این فیلمساز گیلانی با مستند بلند «ببر مازندران» در مراسم اختتامیه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که شامگاه روز جمعه، سی‌ام آبان ماه، در سینما فلسطین تهران برگزار شد موفق به کسب این جایزه شده است.

جشنواره بین المللی فیلم رشد نام یکی از قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی است که هر سال توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مصفا بیان کرد: مستند «ببر مازندران» به تهیه کنندگی مصطفی صدر و کارگردانی کورش شاملو در مدت ۶۰دقیقه تهیه شده و به وسیله جلوه‌های ویژه و انیمیشن به بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات ببر مازندران و چگونگی از بین رفتن آن می‌پردازد.

وی افزود: شاملو، همکاری خود را با انجمن سینمای جوان لاهیجان با ساخت فیلم‌های کوتاه از جمله قصه آئینه - دمو - مدرسه ایران - وارثان ثروت - مداد مشکی - پرواز - حسرت - پناه - خواب - یادگار - زیر باران - وسوسه - گل بان - طلوع – خاطره - زندگی - و… آغاز کرده و با تدریس در زمینه انیمیشن سازی سه بعدی و تدوین ادامه داده و تا کنون موفق به کسب افتخاراتی نیز شده است.

وی خاطر نشان کرد: این فیلمساز پر تلاش استان در حال آماده سازی نرم افزار چند رسانه‌ای سه بعدی شامل کوروش، نجف اشرف و… است؛ و نرم افزار چند رسانه‌ای سه بعدی قلعه رودخان گیلان را نیز آماده کرده است.

مصفا گفت: ساخت یک فیلم بلند انیمیشن - زنده با مضمون کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این فیلمساز فعال است؛ همچنین فیلم انیمیشن کوتاه سایه هاجدید‌ترین فیلم کوتاه ساخته شده وی در انجمن سینمای جوان لاهیجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز