خبرگزاری کار ایران

محمود بیداریان خبر داد:

ارسال اسامی ۲۶ بازیکن تیم فوتبال کمتر از ۱۴ سال ایران به AFC

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۴۱

با توجه به پایان مهلت ارسال اسامی بازیکنان برای حضور در فستیوال زیر ۱۴ سال آسیا، اسامی ۲۶ بازیکن را به ای. اف. سی ارسال کردیم و از بین آنها ۱۸ بازیکن برای فستیوال زیر ۱۴سال انتخاب می شود.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۴سال از ارسال اسامی ۲۶ بازیکن این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای اف سی) خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود بیداریان گفت: از روز جمعه(۷ آذرماه) اردوی تیم فوتبال زیر ۱۴سال با حضور ۳۰ بازیکن شروع و تا ۱۱ آذر ادامه خواهد داشت و بازیکنانی که در این اردو حضور دارند، منتخبین فستیوال زیر ۱۲ سال هستند که چند ماه پیش برگزار شده بود.

وی افزود: البته گروه دیگری از بازیکنان فستیوال زیر ۱۲سال، در مرحله دوم و از ۱۳ دی ماه به اردو ملحق می شوند و تا ۱۶ دی برنامه های خود در اردو را پیگیری خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۴سال اظهار داشت: همچنین اردوی اصلی تیم ملی زیر ۱۴سال برای حضور در فستیوال زیر ۱۴ سال آسیا از ۲۲ آذر شروع می شود که بازیکنان حاضر در این اردو را ملی پوشان زیر ۱۳سال تشکیل خواهند داد.

بیداریان گفت: با توجه به پایان مهلت ارسال اسامی بازیکنان برای حضور در فستیوال زیر ۱۴ سال آسیا، اسامی ۲۶ بازیکن را به ای اف سی ارسال کردیم و از بین آنها ۱۸ بازیکن نهایی برای حضور در فستیوال زیر ۱۴سال که در اردیبهشت ماه برگزار می شود، انتخاب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز