خبرگزاری کار ایران

خوشحالم شایستگی ام را ثابت کردم؛

برخوردی: برای موفقیت در واترپلو باید برنامه داشته باشیم / از همه تیم ها کم تجربه تر بودیم!

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۲۳

اگر خودم مسئول بودم شرایط و امکانات را طوری درنظر می گرفتم که تیم ها تمرینات منظمی داشته باشند، انتظارات ورزشکاران باید برآورده شود. خیلی از قراردادهای فصل قبل بازیکنان، هنوز پرداخت نشده.

بازیکن تیم ملی واترپلو و بهترین گلزن بازی های ساحلی آسیا گفت: با همکاری سایر هم تیمی هایم توانستم به این افتخار دست یابم و خوشحالم که شایستگی های خود را ثابت کردم.

به گزارش ایلنا، عطالله برخوردی بازیکن تیم ملی واترپلو ساحلی بعد از نایب قهرمانی در بازی های ساحلی تایلند اظهار کرد: نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. این نخستین دوره حضور تیم ملی واترپلو ساحلی در بازی های ساحلی آسیا بود و ما نسبت به همه تیم ها کم تجربه تر بودیم. متاسفانه در بازی مقابل کویت هم با کم تجربگی در دقایق آخر یک گل عقب افتادیم. ولی با تمرینات و برنامه هایی که داشتیم، توانستیم قزاقستان را شکست دهیم و نایب قهرمان شویم. قزاقستانی که قهرمان چند دوره بازی های آسیایی و ساحلی است نتوانست در همه مسابقات خود پیروز باشد و مقابل تیم ایران تسلیم شد.

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران عنوان کرد: واترپلوی ساحلی با واترپلوی عادی متفاوت است. در واترپلو ساحلی تعداد بازیکنان، نوع تاکتیک ها، خط دروازه، زمین بازی فرق می کند. امواج دریا خیلی روی شرایط مسابقه تاثیر داشت. با توجه به اولین تجربه ای که داشتیم خدا رو شکر توانستیم دوم شویم. این نتیجه نشان می دهد که پتانسیل واترپلوی ایران در آسیا بسیار بالاست.

عطالله برخوردی بیان کرد: اگر اردوها و بازی های تدارکاتی داخلی و خارجی داشته باشیم شرایط ما خیلی متفاوت خواهد شد. با این چنین برنامه هایی به راحتی می توانیم در سطح آسیا موفق شویم. قزاقستان، ژاپن و چین تیم های خیلی خوبی هستند اگر با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب پیش برویم، رقیب جدی برای آنها خواهیم بود. باید از همین الان برای تمام مسابقات برنامه ریزی داشته باشیم.

بهترین گلزن بازی های واترپلو ساحلی آسیا تصریح کرد: هر چند به بازی های آسیایی نرفتیم، اما توانستیم شایستگی های خود را در پوکت نشان دهیم. بعد از موفقیت تیم ملی واترپلو جوانان که نایب قهرمان آسیا شدند، این دومین موفقیت واترپلوی ایران در یک ماه اخیر است که نشان می دهد رشد واترپلوی ایران خوب است. واترپلو می تواند رشد بهتر از این هم داشته باشد. امیدوارم واترپلو همیشه پیشرفت داشته باشد. ما پتانسیل پیشرفت کردن را داریم. باید امکانات و برنامه ریزی های مناسی برای آینده در نظر داشته باشیم.

او تاکید کرد: داشتن اسپانسر خوب برای لیگ برتر می تواند خیلی موثر باشد. تیم ها می توانند با داشتن اسپانسر درآمد خوبی داشته باشند. بازیکنان واترپلو انتظار زیادی ندارند فقط می خواهند که مثل سایر ورزش ها به آن ها توجه شود.

برخوردی درباره اینکه عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرد، گفت: اگر بهترین گلزن شدم، با همکاری سایر هم تیم هایم توانستم گل بزنم. در بازی مقابل قزاقستان توانستم از ۱۵ متری یک گل بزنم. همه بازیکنان تیم ملی واترپلو از نظر فنی و تکنیکی خوب بودند. چند بازیکن دیگر هم جزو بهترین های مسابقات شدند.

او درباره شرایط تیم ملی و بازیکنان واترپلو ساحلی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ایران جزو بهترین ها بودند. همه در یک سطح بودند و یک هدف داشتند. اگر چه اولین بار بود که در رقابت های ساحلی شرکت کردیم ولی همه بازیکنان یک هدف مشترک داشتند.

ملی پوش واترپلو ایران تاکید کرد: برای رسیدن به سطح جهان و المپیک باید برنامه ریزی مدون داشته باشیم. با برنامه ریزی بلند مدت است که می توانیم در بازی های آسیایی قهرمان شویم نه اینکه برنامه ریزی نداشته باشیم و در مسابقات شرکت نکنیم. برای موفقیت باید امکانات در اختیار تیم ها قرار دهیم، بازی های تدارکاتی داخلی و برون مرزی داشته باشیم. باید به نیازهای واترپلوئیست ها توجه شود که هیچ دغدغه ای نداشته باشند و فقط به بازی فکر کنند. از نظر درآمدی هم می بایست توجه شود.

وی در ادامه بیان کرد: اگر خودم مسئول بودم شرایط و امکانات را طوری در نظر می گرفتم که تیم ها تمرینات منظم و با برنامه داشته باشند، انتظارات ورزشکاران باید برآورده شود. خیلی از قراردادهای بازیکنان که مربوط به فصل گذشته است، هنوز داده نشده است. همه ورزشکاران واترپلو دوست دارند که مثل خیلی از رشته های دیگر بیشتر مورد توجه قرار گیرند. از کمیته ملی المپیک انتظار داریم به واترپلو که رشته تیمی سخت و سنگین است، بیشتر توجه شود. واترپلو باید در رسانه ها و خیلی از جاهای دیگر دیده شود تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشت باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز