خبرگزاری کار ایران

تایید انتخاب ۷ تن از روسای دانشگاه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۰۴

پیشتر در خصوص نظارت بر اسباب بازی، نظارت بر اماکن، البسه و… نیز مصوباتی داشته‌ایم که شرح وظایف آن‌ها، انتقال ماموریت و یا تفکیک ماموریت آن‌ها نیز به ستاد مهندسی فرهنگی واگذار شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب چند تن از روسای دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مخبر دزفولی بااشاره به جلسه ۷۵۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر روحانی گفت: در این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محبوبی به عنوان رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی، دکتر برومند به عنوان رئیس دانشگاه جیرفت، دکتر جمشیدی به عنوان رئیس دانشگاه زنجان، دکتر اختری به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر دهقان به عنوان رئیس دانشگاه حضرت ولی عصر(عج) رفسنجان، دکتر احمدی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دکتر خرم خورشیدی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهزیستی و توانبخشی موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

وی با بیان اینکه اساسنامه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و انتخاب رئیس آن نیز باید به تایید شورا برسد، گفت: در این جلسه به پیشنهاد هیئت امنای این پژوهشگاه حجت الاسلام والمسلمین رشاد به عنوان رئیس این پژوهشگاه انتخاب شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بررسی موضوع سیاست‌ها و اقدامات مربوط به ترویج نماد‌ها و نشان‌های ایرانی اسلامی در جلسات گذشته و تصویب بخش‌هایی از آن گفت: بخش انتهایی آنکه ارتباط با انسجام بخشی و سیاست‌های حمایتی و تشویقی در این زمینه بود به تصویب رسید و موضوع پی گیری، اجرا و پایش آن به عهده ستاد هماهنگی و راهبری مهندسی فرهنگی که به دستور رئیس جمهور به زودی تشکیل خواهد شد محول شد.

وی افزود: پیشتر در خصوص نظارت بر اسباب بازی، نظارت بر اماکن، البسه و… نیز مصوباتی داشته‌ایم که شرح وظایف آن‌ها، انتقال ماموریت و یا تفکیک ماموریت آن‌ها نیز به ستاد مهندسی فرهنگی واگذار شد.

در ادامه جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بخش انتهایی از سیاست‌ها و اقدامات اساسی برای حمایت و ترویج نام‌ها و نشان‌های ایرانی – اسلامی بررسی و به تصویب اعضا رسید و پیگیری اجرایی و نهایی شدن آن‌ها بر عهده ستاد راهبری مهندسی فرهنگی سپرده شد.

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور نیز گزارشی از مراحل تدوین و تصویب و اجزای راهبردهای کلان اجرایی سازی این سند ارائه کرد که گزارش مشروح آن به جلسه آینده شورا موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز