خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان در گفتگو با ایلنا:

قصه طولانی عملکرد نامناسب هیات رییسه اتاق تعاون

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۹۰

با دخالت مستقیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مقرر شد این انتخابات در تاریخ ۱۵ دی برگزار شود که امیدواریم با تاخیر دوباره مواجه نشود.

ارسلان قاسمی در رابطه با تاخیر در انتخابات اتاق تعاون گفت: تاخیردرانتخابات اتاق تعاون به بهانه تطبیق اساسنامه مطابق قانون، بهانه ای غیر قابل قبول است که در ادامه تخلفاتی است که هیات رییسه طی سال‌های متمادی مرتکب شده است.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با برگزاری انتخابات اتاق تعاون اظهارکرد: با دخالت مستقیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مقرر شد این انتخابات در تاریخ ۱۵ دی برگزار شود که امیدواریم با تاخیر دوباره مواجه نشود.

قاسمی در خصوص تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از اتاق تعاون، اظهار کرد: مهم‌ترین بحثدر اتاق تعاون عملکرد اتاق تعاون در سال‌های اخیر است که مجلس شورای اسلامی به عنوان نهادی ناظر نقش تعیین کننده‌ای در شفاف سازی این مسئله دارد.

وی گفت: از سال‌های آخر مدیریت اتاق تعاون می‌توان قصه‌ای طولانی نوشت که با تصویب تحقیق و تفحص مجلس اتاق به آینده این اتاق امیدوار بود.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان، تاکید کرد: کسانی در برگزاری انتخابات تاخیر ایجاد می‌کنند که احساس می‌کنند بازی را باخته‌اند، هیات رییسه با این تاخیر زمان خرید تا بتواند با اتحادیه و تعاونی‌ها و سفر‌های استانی درصد آرا را به نفع خود بالا ببرد، مجلس با بی‌طرفی می‌تواند به روشن سازی این اتاق کمک شایانی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز