خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

همه به نقش سردار سلیمانی در عراق و سوریه اذعان دارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۸۷

بعد از فرمان تاریخی امام راحل، دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد؛ آنها محاسبه درستی داشتند و می‌گفتند ارتش مقتدرشان می‌تواند بر ارتش به هم ریخته ما غلبه کند ولی اشتباهشان این بود که بسیج و حضور مردم در جبهه را محاسبه نکرده بودند.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سردار قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمن شده و امروز دوست و دشمن به نقش این مجاهد کرمانی در عراق و سوریه اذعان دارند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در اجتماع شکوه مقاومت و همچنین سالگرد عملیات طریق القدس که در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خصوصا شهدای عملیات طریق القدس به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: هفته بسیج، سالگرد صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی در سال ۵۸ و بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که همین امر موجب تضمین امنیت کشور در مقابل دشمن شده‌ است.

وی با بیان اینکه بسیج با آمادگی دفاعی، نظامی و امنیتی خود موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه شده است، خاطرنشان کرد: بعد از فرمان تاریخی امام راحل، دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد؛ آنها محاسبه درستی داشتند و می‌گفتند ارتش مقتدرشان می‌تواند بر ارتش به هم ریخته ما غلبه کند ولی اشتباهشان این بود که بسیج و حضور مردم در جبهه را محاسبه نکرده بودند.

فرمانده کل سپاه گفت: در آن ایام برخی به امام(ره) گفتند نمی‌توانیم بجنگیم و باید با دشمن برسر میز مذاکره بنشینیم، اما امام، نقل به مضمون، فرمودند که شما کار خودتان را کنید و بسیجیان هم کار خودشان را انجام خواهند داد لذا وقتی رزمندگان اسلام این پیام امام راحل را شنیدند با عملیات پی در پی موفق به خارج کردن دشمن از خاک کشورمان شدند و در نهایت در سوم خرداد سال ۶۱ موفق شدند دشمن را از خاک کشور بیرون برانند که این یک تجربه بزرگ است که باید از آن عبرت بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز