خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی کانون کارگران بازنشسته سمنان وسرخه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۶۹

«در این مجمع انتخاباتی که برای دومین بار بر گزارشد، از بین ۲۰ نفر کاندیدای هیئت مدیره کانون، ۷ نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره، ۵ نفر علی البدل و ۳ نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند.»

دور دوم مجمع عمومی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستانهای سمنان و سرخه با دستور جلسه انتخاب هیت مدیره، انتخاب بازرسین و ارائه گزارش عملکرد هیت مدیره از فعالیت‌های دوره قبل تشکل شد.
به گزارش ایلنا، در روز سه شنبه(۴ آذر ماه) جلسه مجمع عمومی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستانهای سمنان وسرخه با دستور جلسه انتخاب هیت مدیره، انتخاب بازرسین، ارائه گزارش عملکرد هیت مدیره از فعالیت‌های دوره قبل با حضور ۸۰ نفر از بازنشستگان این دو شهرستان تشکل شد.

پیش از این نیز(در روز ۱۵ آبان ماه) مرحله نخست انتخابات این نهاد صنفی، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کارگران بازنشسته حاضر، برگزاری انتخابات کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستانهای سمنان و سرخه منتفی شده بود.

در این مجمع که برای دومین بار بر گزارشد با برگزاری انتخابات، از بین ۲۰ نفر کاندیدای هیئت مدیره کانون، ۷ نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره، ۵ نفر علی البدل و ۳ نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در این انتخابات آقایان؛ «حبیب الله محقق»، «ابراهیم محمودی»، «مجید طاهریان»، «محمد مرادی»، «ناصر نظری»، «عبای علی شاهد»، و «اعدل» به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و «علی صفا»، «محمد صفاریان»، «علیرضا شاهی»، «غلامرضا عبدوست» و «ابراهیم چراغی» به عنوان اعضاء علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین آقایان «کاظم اسلامی» و «صدرالله کاشی» به عنوان اعضای اصلی بازرسی و «علی بابایی» به عنوان عضو علی البدل بازرسی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستانهای سمنان و سرخه انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز