خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی:

هیچ شبهه‌ای در مورد فرهادی برای مجلس وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۴۹

ما از آقای فرهادی انتظار داریم تا به ارزش‌ها و دستورالعمل‌ها در جایگاه حداکثری همانطور که خودشان هم مقید هستند٬ توجه ویژه‌ای داشته باشند و موضوع روسای دانشگاه‌ها که سوابق قابل قبولی نداشتند را نیز با دقت بررسی کنند و در دستور کار قرار بدهند.

نماینده تهران تاکید کرد: آقای فرهادی شخصیتی ارزشمند و توانمند هستند و برای ما این موضوع بسیار مهم بود که ایشان در مذاکره‌های مختلف غیرعلنی تمام شبهات را روشن کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمهدی هاشمی در صحن علنی مجلس با اعلام موافقت خود با وزیر پیشنهادی علوم با تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و هفته بسیج و نیروی دریایی گفت: مطالبی مطرح شد که نکات ارزشمند و خوبی در دفاع از شخصیت و توانمندی‌های آقای فرهادی بود. با توجه به شناختی که از ایشان دارم و مذاکره‌هایی که در فراکسیون، کمیسیون و جلسه‌های غیرعلنی با حضور ایشان شد تمام شبهه‌ها در مورد آقای فرهادی روشن شد. بنابراین انتظار رای خوبی از مجلس داریم.

وی با بیان اینکه تجربه گذشته نشان می دهد که مجلس دقیق و مطمئن تصمیم می‌گیرد افزود: دو هفته بعد از استیضاح وزیر علوم مقام معظم رهبری گفته‌اند که باید فاصله را با فتنه رعایت کرد و فتنه خط قرمز همه ماست و الحمدالله این قبیل شبهات در مورد آقای فرهادی رفع شده است.

هاشمی ادامه داد: از آقای فرهادی می‌خواهیم تا ارزش‌ها و معیارها را رعایت کنند و در این دوره هم برگ زرینی به کارنامه خوب خود ارائه بدهند.

وی بیان داشت: ایشان باید برای پیشگیری از خطاهای گذشته حداکثر تعامل را با مجلس داشته باشند و می‌خواهیم تا به بحثپژوهش و تحقیقات و استقامت مقاومتی توجه کنند. ارتقای بین رشته‌ای یکی از مطالبات مجلس از برنامه‌های وزیر پیشنهادی است. در همین راستا از ایشان می‌خواهیم تا تقویت بسیج را در اولویت قرار دهند.

نماینده تهران‌ در حالی که ۱۰ دقیقه از وقت خود را به الیاس نادران نماینده تهران داده بود در آخر خاطرنشان کرد: ما از آقای فرهادی انتظار داریم تا به ارزش‌ها و دستورالعمل‌ها در جایگاه حداکثری همانطور که خودشان هم مقید هستند٬ توجه ویژه‌ای داشته باشند و موضوع روسای دانشگاه‌ها که سوابق قابل قبولی نداشتند را نیز با دقت بررسی کنند و در دستور کار قرار بدهند. همچنین بحثبورسیه‌ها که همه ما می‌دانیم بر اساس گزارش‌های داده شده تعداد اندکی مغایر با قوانین پذیرفته شده اندو به خاطر این تعداد اندک نباید حقوق دیگران پایمال شود و می‌خواهیم که ایشان از این موضوع دفاع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز