خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۱۰ درصدی قیمت بلیت اصفهان - مشهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۴۸

شرکت نورالرضا از این پس در همه مسیرهای خود، به همراه قطار پزشک اعزام خواهد کرد، مسافرین می توانند در صورت نیاز به خدمات پزشکی با مراجعه به رییس یا مهمانداران قطار راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا برای رفاه حال مسافرین در طول سفر با قطارهای این شرکت، تیم پزشکیدر قطارهای خود مستقر می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه ترابر ایرانیان، شرکت نورالرضا از این پس در همه مسیرهای خود، به همراه قطار پزشک اعزام خواهد کرد، مسافرین می توانند در صورت نیاز به خدمات پزشکی با مراجعه به رییس یا مهمانداران قطار راهنمایی های لازم را دریافت کنند. لازم به ذکر است ارائه خدمات پزشکی در قطار رایگان بوده و مسافران برای دریافت این خدمات از پرداخت هرگونه وجه معاف هستند.

همچنین شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا پس از ارائه تخفیف بلیت در مسیر تهران – مشهد، در مسیر اصفهان به مشهد و بالعکس نیز ۱۰ درصد تخفیف ارائه می کند.

بر اساس این گزارش، تخفیف در نظر گرفته شده در مسیرهای اصفهان - مشهد و مشهد - اصفهان و به میزان ۱۰ درصد بوده که در آذر ماه ۹۳ به مسافرین ارائه خواهد شد. لازم به توضیح است این تخفیف ها مختص ایام تعیین شده زیر است:
اصفهان - مشهد ۹۳/۹ / ۴ لغایت ۹۳/۹ / ۱۸ - ۲۲ و ۹۳/۹۲۳
مشهد - اصفهان ۹۳/۹ / ۸ لغایت ۹۳/۹ / ۱۸ – ۲۱ و۲۴ و۲۵و۲۶و۲۷و۲۹و ۹۳/۹ / ۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز