خبرگزاری کار ایران

قربانی درموافقت با وزیر پشنهادی علوم؛

مخالفان وزرای پیشنهادی قبل٬ امروز حامی فرهادی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۴۳

آقای فرهادی در طول وزارت خود چه در وزارتخانه بهداشت و چه در وزارتخانه علوم، عملکرد خوبی داشته است. ایشان وقتی وزارت علوم را بر عهده گرفت که شرایط کشور سخت بود و جریان‌های سیاسی در اوج تحرک بود.

نماینده آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مخالفان وزرای پیشنهادی پیشین وزارتخانه علوم، امروز خواستار حمایت از آقای فرهادی هستد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین قربانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی نطقی در حمایت از وزیر پیشنهادی علوم حمایت اکثریت مجلس را نشان از شایستگی فرهادی برای تصدی وزارت علوم دانست و افزود: فضای امروز مجلس به گونه‌ای است که بسیاری از مخالفان وزرای پیشنهادی پیشین وزارتخانه علوم، امروز خواستار حمایت از آقای فرهادی بوده و برای حمایت از وی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به سخنان علی مطهری درباره مساله فتنه خاطرنشان کرد: وزیر باید ۴ محور را درباره فتنه بداند و به آن عمل کند؛ اول آنکه فتنه خط قرمز نظام است. دوم آنکه در فتنه باید روشن‌گری صورت گیرد و بصیرت وجود داشته باشد. سوم آنکه فتنه جلوه‌ای از توطئه دشمنان بوده است و در نهایت هدف فتنه گمراهی مردم بود.

قربانی تاکید کرد: آقای فرهادی به صراحت فتنه را خط قرمز برشمردند و فردی بود که ماجرای بیمارستان رسول اکرم و چند بیمارستان دیگر را در فتنه ۸۸ مدیریت کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی سابقه هشت سال وزارت را در کارنامه خود دارد، تاکید کرد: آقای فرهادی در طول وزارت خود چه در وزارتخانه بهداشت و چه در وزارتخانه علوم، عملکرد خوبی داشته است. ایشان وقتی وزارت علوم را بر عهده گرفت که شرایط کشور سخت بود و جریان‌های سیاسی در اوج تحرک بود.

در این هنگام علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در طی تذکرات مکرر به قربانی اعلام کرد: شما در وقت غصبی نمی‌توانید از آقای وزیر دفاع کنید و وقت شما به پایان رسیده است. این در حالی بود که قربانی همچنان درباره سوابق فرهادی در وزارت علوم صحبت می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز