خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

محمد‌علی نجفی از وزارت علوم خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۳۷

ناگفته پیداست که این فراق و جدایی امری اعتباری بوده و دل و ذهن و جان من همواره در کنار همکاران و همراهان عزیزی که در این سنگر تلاش می‌کنند، خواهد بود.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی از تمامی مسئولان و کارکنان این وزارتخانه و همچنین دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در مدت زمان تصدی وزارت علوم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدعلی نجفی بدین شرح است:

«اکنون که تقدیر، موافق تدبیر شده و هنگام وداع فرا رسیده است، برخود فرض می‌دانم به مصداق «مَن لَم یشکر المخلوق لَم یشکر الخالق» مراتب سپاسگزاریم را از یکایک مدیران و کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رؤساء و سرپرستان محترم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری اعلام نمایم.

برای اینجانب که پرورده این نهاد علمی هستم و تعلّق خاطری دیرین به دانشگاه و دانشگاهیان دارم و نخستین تجربه‌های مدیریتی ام را در این وزارتخانه کسب کرده‌ام، بازگشتی از پس سه دهه به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بسیار خاطره انگیز و سرشار از احساسات دلپذیر بود، همچون کسی که سال‌های دور از خانه را به مراجعتی نامنتظر پیوند زده است. خداوند منّان را که همواره دست حمایت و هدایتش یاریگرم بوده است، برای این توفیق بزرگ سپاسگزارم.

در مدت سه ماه و اندی که از سر احساس تکلیف و ادای دین به دولت تدبیر و امید و جامعه علمی کشور، در این وزارتخانه حضور داشتم، افتخار همکاری با مدیرانی دلسوز و کارکنانی وظیفه شناس و دانشورانی فاضل را یافتم و از این رو به آینده توسعه علمی کشور بیش از پیش امیدوار شدم. ناگفته پیداست که این فراق و جدایی امری اعتباری بوده و دل و ذهن و جان من همواره در کنار همکاران و همراهان عزیزی که در این سنگر تلاش می‌کنند خواهد بود.

ضمن تشکر و قدردانی مجدد از تمامی دست اندرکاران این مجموعه بزرگ، به ویژه مدیران وزارتخانه و روسا و سرپرستان محترم دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری که در طی این مدت در انجام امور از هیچ گونه مساعدت و هماهنگی دریغ نورزیدند و مرا در انجام وظیفه ای خطیر در برهه‌ای حسّاس یاری رساندند، از ایزد متعال برای همه مجاهدان راه علم و معرفت در کشور عزیزمان ایران، توفیق روزافزون و سرافرازی و سعادت و سلامت، مسئلت و برای وزیر محترم جدید آرزوی موفقیت و حسن عاقبت دارم.

امیدوارم همه همکاران ارجمند کاستی‌ها و تقصیرهای این حقیر را به دیده اغماض نگریسته، خاطره خوشی از این مدت کوتاه همکاری در ذهنشان نقش بسته باشد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز