خبرگزاری کار ایران

آغاز پروژه سنگ‌کاری حرم مطهر امامزاده سید محمد بن هادی(ع)

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۳۰

اساس توافقات جدید انجام شده بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و تولیت آستانه مطهر امامزاده سید محمد بن هادی(ع) این ستاد متولی اجرایی طرحهای بازسازی و توسعه‌ای این حرم شده است.

پروژه سنگ کاری حرم مطهر امامزاده سید محمد بن هادی(ع) در شهر بلد با حضور مسئولین حرم و مردم این شهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این طرح توسط گروه مهندسین و استادکاران همکار ستادبازسازی عتبات عالیات اجرا می‌شود و طی آن ۸۸۰ متر مربع از فضای حرم مطهر سنگ کاری می‌شود.

بنا بر اعلام معاونت فنی و مهندسی این ستاد عملیات سنگ کاری در ۵۸۰ مترمربع از کف و ۳۰۰ مترمربع از دیواره شبستان طرح توسعه حرم انجام می‌شود.

علاوه بر سنگ کاری فضاهای مرتبط اجرای آینه‌کاری، کتیبه معرق و سنگی نیز از سایر اقداماتی است که در آینده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در این حرم انجام خواهد شد.

اجرای این عملیات‌ها با مشارکت متبرعین ستاد عتبات عالیات استان اصفهان در تامین تجهیزات و استانهایی نظیر استان گلستان در اعزام نیرو شکل گرفته است.

لازم به ذکر است که بر اساس توافقات جدید انجام شده بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و تولیت آستانه مطهر امامزاده سید محمد بن هادی(ع) این ستاد متولی اجرایی طرحهای بازسازی و توسعه‌ای این حرم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز