خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا؛

از رکوردشکنی تاریخی مسی تا شکست گواردیولا / اگوئرو ناجی سیتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۸۴

مسی ۳ بار گلزنی کرد تا رکورد رائول گونزالس اسپانیایی که ۷۱ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود را بشکند.

شب نخست هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با رکوردشکنی بزرگ لئو مسی و شکست گواردیولا و شاگردانش مقابل درخشش خیره کننده سرخیو آگوئرو پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب نخست هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا در شهرهای مختلف با انجام بازی های حساسی پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال منچستر سیتی در الاتحاد میزبان گواردیولا و بایرن مونیخ بود که با درخشش خیره کننده سرخیو آگوئرو و هت تریک این بازیکن سیتی از شکست پیروزی ساخت تا همچنان در جدول رقابت ها باقی بماند.

شاگردان مانوئل پیگرینی در صورت شکست یا تساوی باید با این رقابت ها وداعی زودهنگام می کردند، ولی ۳ گلی که مهاجم آرژانتینی به ثمر رساند ورق بازی را برگرداند تا سیتی این بازی را در حالیکه عقب افتاده بود ۳ بر ۲ به سود خود رقم بزند تا منچستری ها همچنان به صعود تیم شان به دور حذفی امیدوار باشند. در این دیدار بن عطیه در دقیقه ۲۰ بازی با خطای پنالتی که روی آگوئرو انجام داد از بازی اخراج شد تا این مهاجم آرژانتینی نخستین گل سیتی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. در ادامه ژابی آلونسو در دقیقه ۴۰ بازی را به تساوی کشید و لواندوفسکی در دقیقه ۴۵ گل دوم بایرن را به ثمر ساند تا نیمه نخست با برتری مونیخی ها به پایان برسد. در نیمه دوم شاگردان پیگرینی از برتری نفری خود سود بردند و با اشتباهاتی که آلونسو و بواتنگ مرتکب شدند آگوئرو در دقایق ۸۵ و ۹۰ دروازه نویر را گشود تا شبی فراموش نشدنی را برای انگلیسی های حاضر در الاتحاد رقم بزند و آنها را به ادامه این رقابت ها امیدوار کند.

شب مسی

در دیگر دیدار مهم شب نخست تیم فوتبال بارسلونا که به مصاف آپوئل نیکوزیا رفته بود در دیداری پر برخورد که ۲ اخراجی هم در پی داشت با هنرنمایی لئو مسی و هت تریک این بازیکن آرژانتینی موفق شد ۴ بر صفر میزبان خود را از پیش رو بردارد. در این دیدار لوئیس سوارز گل نخست بارسا را در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند تا بالاخره پایش به گلزنی باز شود و در ادامه مسی ۳ بار در دقایق ۳۸،۵۸ و ۸۷ گلزنی کرد تا رکورد رائول گونزالس اسپانیایی که ۷۱ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود را بشکند و این رکورد را فعلا به نام خود ثبت کند. رافینا از بارسا و گوئیرمه از آپوئل در این دیدار اخراج شدند.

نتایج کامل دیدارهای شب نخست لیگ قهرمانان به این شرح است:

گروه F
آپوئل نیکوزیا صفر - بارسلونا ۴
پاریس‌سنت‌ژرمن ۳ - آژاکس یک

گروه E
زسکامسکو یک - آاس رم یک
منچسترسیتی ۳ - بایرن‎مونیخ ۲

گروه G
شالکه صفر - چلسی ۵
اسپورتینگ‎لیسبون ۳ - ماریبور یک

گروه H
باته بوریسوف صفر - پورتو ۳
شاختار صفر - بیلبائو یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز