خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با ایلنا:

جو عمومی مجلس موافق آقای فرهادی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۶۵

نماینده مجلس نخبه این کشور است آدم ساده ای نیست که بیاید و پشت صندلی بنشیند به هرحال شرایطی داشته و اینطور نیست که با یک پیامک بخواهد نظرش عوض شود خیلی مسایل را بررسی می‌کند. نماینده عادت کرده به سند دیدن اصلا به کلام توجهی نمی‌کند هرجا مستند دید قضاوت میکند.

نماینده مردم کرمانشاه تاکید کرد: نماینده مجلس٬ نخبه این کشور است آدم ساده‌ای نیست که بیاید و پشت صندلی بنشیند. به هرحال شرایطی داشته و اینطور نیست که با یک پیامک بخواهد نظرش عوض شود خیلی مسایل را بررسی می‌کند. نماینده عادت کرده به سند دیدن٬ اصلا به کلام توجهی نمی‌کند هرجا مستند دید قضاوت می‌کند.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که رویکرد مجلس راجب پنجمین وزیر پیشنهادی دولت روحانی چیست٬ گفت: جو عمومی مجلس موافق آقای فرهادی است انشالله ایشان رای می‌آورند. یکسری مسائل هم هست که در قالب نامه یا پیامک ردوبدل می‌شود اما به قول حضرت امام مهم وضعیت حال افراد است.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: ممکن است من ۲۰ سال پیش یک اشتباهی کرده باشم و یک تصمیم مدیریتی غلطی گرفته باشم الان هم اذعان کنم آن زمان برابر ناپختگی‌هایی که همه ما داشتیم مهم این است که الان اصراری بر آن نداشته باشم و محکوم کنم. برای خود من٬ کسی که فتنه را محکوم می‌کند٬ محکوم است.

نماینده کرمانشاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا بعد از ریاست جمهوری آقای روحانی باب تخریب وزرا به وسیله ارسال پیامک‌ در مجلس باز شده٬ ادامه داد: اینگونه پیامک‌ها در تمام دوره ها بوده است. یک زمانی موبایلی وجود نداشت که پیامکی بخواهد ردوبدل شود اما امروزه این امکانات هست٬. اینها طبیعت کشوری است که وقتی این امکانات را دارد٬ ذهن به دنبال اطلاع‌رسانی٬ چه مثبت و چه منفی برود.

وی افزود: نماینده مجلس٬ نخبه این کشور است آدم ساده‌ای نیست که بیاید و پشت صندلی بنشیند. به هرحال شرایطی داشته و اینطور نیست که با یک پیامک بخواهد نظرش عوض شود خیلی مسایل را بررسی می‌کند. نماینده عادت کرده به سند دیدن٬ اصلا به کلام توجهی نمی‌کند هرجا مستند دید قضاوت می‌کند.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت احمدی‌نژاد در مورد پیامک‌هایی که بعد از پیشنهاد آشتیانی به مجلس رای‌اعتماد به او را در مسیری دیگر رقم زد اظهار داشت: آقای آشتیانی گفت من در حوادثسال ۸۸ نبودم و در هیچ جلسه‌ای شرکت نداشتم اما فیلمش را در مجلس نمایش دادند. در اینجا دیگر سند بود و پیامک نقشی نداشت. ایشان در هیچ‌کدام از این جلسات٬ اشتباهات خود را نپذیرفت و فتنه را محکوم نکرد. من خود به شخصه هرکس که فتنه را محکوم نکند٬ اهتماد نمیکنم چون رای اعتماد است و یکبار اعتماد کردم و آخر آن فتنه شد. یعنی از اعتماد من سواستفاده کرده است حال اگر فهمید که اشتباه کرده٬ که باید منطقی و عقلانی برخو. رد کرد.

مصری افزود: رای انتخاب نیست بلکه رای اعتماد است٬ به مدیریتش٬ به علم و افکار وزیری که پیشنهاد می‌شود و من به آقای فرهادی در این مسایل اعتماد دارم مگر اینکه که بخواهد جانبداری از فتنه کند یا اصلا وارد بحثش نشود زیرا در هر دو صورت برای ما نمایندگان یک معنی را می‌دهد. فقط کسی که محکوم کند جداست.

مصری در مورد اینکه در قضیه آقای آشتیانی بحثحتی به پرونده علمی هم نرسید بیان داشت: وقتی فیلم ایشان و دخیل بودنش در فتنه را نشان می‌دهند٬ دیگر مسایل برای ما مهم نیست. ما از آقای آشتیانی چه از لحاظ علمی و چه مدیریتی بالاتر زیاد داشتیم اما چون فتنه یک جریان برانداز هست برای ما مهم هست. ما می‌گوییم اگر کمی مدیریت وزیر پیشنهادی ضعیف هم بود٬ اشکال ندارد کمکش می‌کنیم اما هیچوقت به کسی که در یک جریان براداز اصرار داشته باشد٬ رای اعتماد نمی‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز