خبرگزاری کار ایران

آمار و ارقامی که سند و مدرکی ندارد؛

محمد نوری، رکورد فتح‌الله‌زاده و رویانیان را شکست

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۰۴

امیدواریم حداقل اینگونه آمار و ارقام بر پایه دلایل و قرائن مستند مطرح شود تا بی‌جهت با طرح این‌گونه مسائل به دو دستگی و تحقیر رقیب دامن زده نشود.

در حالی‌که رقم دقیقی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در دست نیست و نمی‌توان آمار مستندی از تعداد طرفداران سرخابی پایتخت ارائه کرد، مدیران و بازیکنان دو تیم هر یک به فراخور موقعیت خود رقمی را در این زمینه اعلام می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در حالیکه پیش از این علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل سابق استقلال و محمد رویانیان و حتی برخی دیگر از مدیران سرخابی رقم هواداران این دو تیم را ۳۰ میلیون نفر اعلام کرده بود، امروز محمد نوری کاپیتان پرسپولیس و گلزن این تیم در دربی هفتاد و نهمکه در برنامه تلویزیونی امروز هنوز تمام نشده حضور یافته بود، اعلام کرد با برد پرسپولیس مقابل استقلال حدود ۴۰ میلیون هوادار این تیم خوشحال شدند.

اینکه این اعداد و ارقام بر پایه چه مدرک و مستندی از سوی مسئولان و بازیکنان دو تیم پرطرفدار پایتخت مطرح می‌شود و هریک تلاش می‌کند تا تعداد تماشاگرانش را بیشتر از رقیب سنتی مطرح کند بر ما پوشیده است، ولی امیدواریم حداقل اینگونه آمار و ارقام بر پایه دلایل و قرائن مستند مطرح شود تا بی‌جهت با طرح این‌گونه مسائل به دو دستگی و تحقیر رقیب دامن زده نشود.

کاپیتان‌پرسپولیس درباره دربی احتمالی سرخابی در جام حذفی نیز گفت: استقلال بازی دیروز هم خیلی خوب ظاهر شد ولی اگر در جام حذفی هم بار دیگر روبروی هم قرار بگیریم، بدون شک آبی‌ها قوی‌تر ظاهر خواهند شد و بازی سختی در پیش داریم، با این حال سعی می‌کنیم بار دیگر برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز