خبرگزاری کار ایران

قانون با ضارب بردبار برخورد می‌کند؛

اردلان: داوران‌بوکس را به خاطر اشتباه مسئولان‌هتل راه ندادند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۹۹

در ادامه اتفاقات عجیب و غریب در مسابقات بوکس که در بروجرد در حال برگزاری است، یکشنبه شب داوران و مسئولان برگزاری رقابت‌ها را به هتل راه ندادند تا، آنها شب را در بیرون از هتل به صبح برسانند.

عضو هیأت ژوری فدراسیون بوکس گفت: به خاطر اشتباهی که مسئولان هتل داشتند، داوران و نمایندگان فدراسیون نتوانستند شب را در هتل محل اقامت خود سپری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه اتفاقات عجیب و غریب در مسابقات بوکس قهرمانی کشور که در بروجرد در حال برگزاری است، یکشنبه شب داوران و مسئولان برگزاری رقابت ها را به هتل راه ندادند تا به این ترتیب، آنها شب را در بیرون از هتل به صبح برسانند.

همایون اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: این حادثه یک سوءتفاهم کوچک بود که پیش آمد. قضیه از این قرار بود که مسئولان هتل ابتدا تصور کردند که پول هتل پرداخت نشده و به همین جهت از ورود داوران و نمایندگان فدراسیون به هتل جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: البته باید این نکته را هم در نظر داشت که مسابقات شب گذشته(یکشنبه شب) کمی دیرتر از شبهای قبل به پایان رسید. این افراد که البته من نیز جزء آنها بودم تا ۱۲ شب در بیرون از هتل بودیم که خوشبختانه با پادرمیانی مسئولان فدراسیون و همچنین مدیران استان قضیه به خیر و خوبی تمام شد.

دبیر سابق فدراسیون بوکس به حادثه‌ای که برای مسئول کمیته اجرایی مسابقات فدراسیون رخ داده، اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بهمن بردبار از بیمارستان مرخص و ضارب نیز بازداشت شده است. در این خصوص مراحل قانونی در حال برگزاری است و ما مطمئنیم قانون حتما با مجرم برخورد قاطع خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز